Skaten Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvor vanskelig er det å splitte en Suzuki TSX motor, for å bytte simmeringer og pakninger? Har aldri splittet en motor før, men er ikke helt rookie heller. Kan å bytte stempel/sylinder osv. Tror dere jeg klarer det? Du klarer det lett! Er ikke så vanskelig, bare ha styr på alle shimser (skiver) klarte det lett første gangen jeg, var nervøs første gang, men var skremende lett .P Godt å høre. Speedo står på 28.000 km, så får håpe veiva holder en runde til. Har ikke råd til å bytte den også. :/ Kjøp Haynesboka til TSX, står veldig mykje generelt nyttig der, i tillegg til motorkløyving. Ei veldig grundig og god bok, var den eg brukte fyrste gongen. Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jessda. Tryna på moped i går på isen. Sklei 5-10 meter i 40 km/t kanskje. Fått sveisa fothviler og fiksa div. småting som speil og blinklys ++. Derimot er gaswiren helt ødelagt. Mopeden går på fullt turtall hele tiden.. Kjedelig gi og med jeg ikke tør å kjøre den (dra på bakhjulet når du skal kjøre ut fra et kryss/rundkjøring er ikke populært imo) Er en derbi senda r x-race 2009 modell. Har lirka masse på kabelen, men ikke til noe nytte. What to do? Lenke til kommentar
minibil Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jessda. Tryna på moped i går på isen. Sklei 5-10 meter i 40 km/t kanskje. Fått sveisa fothviler og fiksa div. småting som speil og blinklys ++. Derimot er gaswiren helt ødelagt. Mopeden går på fullt turtall hele tiden.. Kjedelig gi og med jeg ikke tør å kjøre den (dra på bakhjulet når du skal kjøre ut fra et kryss/rundkjøring er ikke populært imo) Er en derbi senda r x-race 2009 modell. Har lirka masse på kabelen, men ikke til noe nytte. What to do? Kjøp ny gasswaier? koster ikke mye,å da er du sikker på at gassenikke vil henge seg opp, Litt kjipt å få gassoppheng i 100 og en bil foran bråbremser, tenker ikke å slå av tenningen da skjønner du (Snakker omerfaring) menkræsja heldigvis ikke..) Lenke til kommentar
Sondrulf Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hallo Noen som veit hvor lang tid Crash&Burn bruker på å sende ting? Bestilte no deler der på Søndag, men har enda ikke fått noen bekrefelse på at de er sendt..? Lenke til kommentar
minibil Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hallo Noen som veit hvor lang tid Crash&Burn bruker på å sende ting? Bestilte no deler der på Søndag, men har enda ikke fått noen bekrefelse på at de er sendt..? Har du ikke fått sporings nr. eller ordre bekreftelse? Pleier vel å ta normalt 3-5 virkedager. Ville evt. ringt demelelr sendt mail for og være sikker. Lenke til kommentar
Sondrulf Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hallo Noen som veit hvor lang tid Crash&Burn bruker på å sende ting? Bestilte no deler der på Søndag, men har enda ikke fått noen bekrefelse på at de er sendt..? Har du ikke fått sporings nr. eller ordre bekreftelse? Pleier vel å ta normalt 3-5 virkedager. Ville evt. ringt demelelr sendt mail for og være sikker. Nei, har fått to mailer fra dem..Den ene er brukernavn og passord ( just medlem der ), og den andre er bare sånn bekreftelse på hva jeg har bestilt og hvor jeg bor å slike opplysninger. Men den siste der er vel kanskje ordrebekrefelse da ? Endret 30. mars 2010 av Sondrulf Lenke til kommentar
minibil Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, da er det ordre bekreftelse. Men skal komme en mailtil at varen er sendt. Ring demi morgen å hør. Stenger 2 der btw. Lenke til kommentar
Sondrulf Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, da er det ordre bekreftelse. Men skal komme en mailtil at varen er sendt. Ring demi morgen å hør. Stenger 2 der btw. Okei, takk Lenke til kommentar
marjoh1 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er jo påske med endel fridager, så da tar ting litt ekstra lang tid Lenke til kommentar
minibil Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er jo påske med endel fridager, så da tar ting litt ekstra lang tid er oppe hver dag i påsken. men stenger 2 timer før!;P så de stenger kl. 14.00. og stengt i helga. Skal dit i mårra btw! ;D Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ska sei tråden har vokst har vært på ferie siden fredag uten nett desverre men skal handle meg Honda mt5 i morgen Burde jeg ha Yasuni R2/R3 (jævli dyr ) eller skal jeg ha Fasmen Duo underbody? Fasmen potta kan jeg få billig orginal mt5 motor ! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 http://www.crash.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=366&category_id=141&option=com_virtuemart&Itemid=94 Er disse til nye typen? Hvorfor skal de være dyrere enn de andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jessda. Tryna på moped i går på isen. Sklei 5-10 meter i 40 km/t kanskje. Fått sveisa fothviler og fiksa div. småting som speil og blinklys ++. Derimot er gaswiren helt ødelagt. Mopeden går på fullt turtall hele tiden.. Kjedelig gi og med jeg ikke tør å kjøre den (dra på bakhjulet når du skal kjøre ut fra et kryss/rundkjøring er ikke populært imo) Er en derbi senda r x-race 2009 modell. Har lirka masse på kabelen, men ikke til noe nytte. What to do? Kjøp ny gasswaier? koster ikke mye,å da er du sikker på at gassenikke vil henge seg opp, Litt kjipt å få gassoppheng i 100 og en bil foran bråbremser, tenker ikke å slå av tenningen da skjønner du (Snakker omerfaring) menkræsja heldigvis ikke..) Greit, får gjøre det. Takk Lenke til kommentar
minibil Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er MP nede for godt? Nei,er nede i en til 2 uker siden fredag, dvs er vi heldige, åpner de til fredag igjen, eller tar det en uke til. Ny Sylinder! ;D Lenke til kommentar
audimannen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er MP nede for godt? Nei,er nede i en til 2 uker siden fredag, dvs er vi heldige, åpner de til fredag igjen, eller tar det en uke til. Ny Sylinder! ;D Ok. Bra Grattis med ny sylinder Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Lite problem... Har kobla på en vanlig, enkel turtallsperre men når jeg skrur den på så dør mopeden... Har prøvd alle/de fleste innstilinger, men ingenting funker Noen forslag? Lenke til kommentar
tottings Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Lite problem... Har kobla på en vanlig, enkel turtallsperre men når jeg skrur den på så dør mopeden... Har prøvd alle/de fleste innstilinger, men ingenting funker Noen forslag? Samme skjedde meg når jeg prøvde å koble turtallsperre på gamle RMX'en min. Du får nesten bare prøve å stille litt på sperra og se om noe hjelper. I mitt tilfelle hjalp ingenting, så jeg røska vekk hele sperra og kjørte uten. ^^ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er ikke no alternativ.. Lenke til kommentar
Ticity Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Hvilke dekk passer til Honda MT5? står 2.5 - 19 på dekket, men hva blir målene i (f.eks) 123/42-16? hvis dere skønner EDITE!: FORAN THAT IS Endret 31. mars 2010 av Ticity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå