compressorRun Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hva syns dere? Se bort ifra at det er ganske grovt no, fikser det senere ser nice ut... blir aldri for mye porting... helt til det ble hull Jeg porta Polini sport syllen å nå er den så hard på kicket at det er akkurat som å stikke en tegnestift i ræva på en gris WIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :!: Liker Runneren min for tia haha, skal sies at jeg har hull flere steder no Men det skal sveises satser jeg på ja så lenge en kommer lett til er det greit :!: Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Anyways: Åssen stiller man vanlig turtallsperre? Det er 2 steder man kan vri, og den ene har tall og bokstaver på, mens den andre har ikkeno.. Ingen? Er en sånn: Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hva syns dere? Se bort ifra at det er ganske grovt no, fikser det senere ser nice ut... blir aldri for mye porting... helt til det ble hull Jeg porta Polini sport syllen å nå er den så hard på kicket at det er akkurat som å stikke en tegnestift i ræva på en gris WIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :!: Liker Runneren min for tia haha, skal sies at jeg har hull flere steder no Men det skal sveises satser jeg på ja så lenge en kommer lett til er det greit :!: hehe, er ut av blokken (ti fri luft) så går nok bra Måtte bare gjøre den ferdig til lakkering, parmakit osv Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har et valg her nå: Gilera RCR 07 til 12k, eller en Derbi Senda X-race 06 til 13,5k. Det som irriterer meg er at Gileraen er kjempestygg. Aggreed? Hva hadde dere valgt? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Gileraen er mye finere enn X-Racen, synes nå jeg. Men ellers er det et fett, Gilera og Derbi er jo prikk likt. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har du sett den? Vet at det er prikk likt ellers, men dekslene på denne er jo så kantete og rare. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 De deksla blir du vandt med, dessuten er den fargen himla fin. Jeg hadde heller hatt litt trøbbel med å komme over utseende på lykta til Derbien. Den er ikke akkurat lekker. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Lykta kan byttes for en bilig penge, verre med resten av deksla. Tør jeg gjette på at du har en slik? Fargen er fin ja, men deksla er så store og rare... Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 De eneste gir-mopedene jeg har eid er MT5 og MTX Men jeg alltid likt Gilera. Lenke til kommentar
minibil Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Wiii! Bilde av en varmskjært stempel! Mens sylinderen klarte seg utrolig bra, må bare hone litt under eksosporten! :)blir uansett ny trimsylinder. Wiii! Bilde av en varmskjært stempel! Mens sylinderen klarte seg utrolig bra, må bare hone litt under eksosporten! :)blir uansett ny trimsylinder. Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har et valg her nå: Gilera RCR 07 til 12k, eller en Derbi Senda X-race 06 til 13,5k. Det som irriterer meg er at Gileraen er kjempestygg. Aggreed? Hva hadde dere valgt? Hadde jeg vært deg så hadde jeg valgt Derbien siden du syns gileraen er stygg... og det er prisen som gjør at du ikke kjøper derbien... de kronene får du igjen da du selger den... du får ikke nytt syn av legen etter å måttet se på en stygg gilera i 2 år... jeg har selv ei Gilera runner pølse Gilera FTW Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei fuckers Mopeden fucket seg idag. Kjørte i maks 18km/t fra laksevåg senter til vestkanten for dere som kjenner til den strekningen. Jævla plugghette. Har 6k tips til trim? Åssen moped er det snakk om? Lenke til kommentar
tottings Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hvor vanskelig er det å splitte en Suzuki TSX motor, for å bytte simmeringer og pakninger? Har aldri splittet en motor før, men er ikke helt rookie heller. Kan å bytte stempel/sylinder osv. Tror dere jeg klarer det? Endret 30. mars 2010 av tottings Lenke til kommentar
minibil Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvor vanskelig er det å splitte en Suzuki TSX motor, for å bytte simmeringer og pakninger? Har aldri splittet en motor før, men er ikke helt rookie heller. Kan å bytte stempel/sylinder osv. Tror dere jeg klarer det? Du klarer det lett! Er ikke så vanskelig, bare ha styr på alle shimser (skiver) klarte det lett første gangen jeg, var nervøs første gang, men var skremende lett .P Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei fuckers Mopeden fucket seg idag. Kjørte i maks 18km/t fra laksevåg senter til vestkanten for dere som kjenner til den strekningen. Jævla plugghette. Har 6k tips til trim? Åssen moped er det snakk om? Yamaha dt 07 mod. Lenke til kommentar
tottings Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvor vanskelig er det å splitte en Suzuki TSX motor, for å bytte simmeringer og pakninger? Har aldri splittet en motor før, men er ikke helt rookie heller. Kan å bytte stempel/sylinder osv. Tror dere jeg klarer det? Du klarer det lett! Er ikke så vanskelig, bare ha styr på alle shimser (skiver) klarte det lett første gangen jeg, var nervøs første gang, men var skremende lett .P Godt å høre. Speedo står på 28.000 km, så får håpe veiva holder en runde til. Har ikke råd til å bytte den også. :/ Lenke til kommentar
minibil Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvor vanskelig er det å splitte en Suzuki TSX motor, for å bytte simmeringer og pakninger? Har aldri splittet en motor før, men er ikke helt rookie heller. Kan å bytte stempel/sylinder osv. Tror dere jeg klarer det? Du klarer det lett! Er ikke så vanskelig, bare ha styr på alle shimser (skiver) klarte det lett første gangen jeg, var nervøs første gang, men var skremende lett .P Godt å høre. Speedo står på 28.000 km, så får håpe veiva holder en runde til. Har ikke råd til å bytte den også. :/ Veiva holder seg fint den! er nok bare å bytta lager så er nok det som nytt! Sjeldent at en veiv på en TS ryker. ts'n til en kompis avmeghar rulla 44 000 utennoe formfor service! prøvd å tatt liv av den,men går ikke! Nærmeste vi har kommet er en bøyd bakskjerm å et punga forhjul. Lenke til kommentar
minibil Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Noen som vet omColorworks er en bra lakk? Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Noen som vet omColorworks er en bra lakk? ja grei lakk på plast iallefall Lenke til kommentar
minibil Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Noen som vet omColorworks er en bra lakk? ja grei lakk på plast iallefall er det noe lignende biltema lakk? Har litt dårlig erfaring med det og bensin Endret 30. mars 2010 av minibil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå