Markelure Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) mp blir åpna i kveld Edit: om man kan ta teoriprøven før man er ferdig med siste kjøringa? HASTER skal ha kjøring i morgen kl 13.00 og dem stenger teori drop inn kl 16.00 og er meget tvilsomt jeg rekker det. derfor tenkte at jeg kanskje kan ta det før jeg kjører Endret 12. april 2010 av Markelure Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Slipte ned den mutteren så det ble ca 1/4 av den orginale størrelsen Men: Hvor varm blir sylinderen sånn ca? termostaten slår inn på 70 grader Hm.. Tenkte å bruke den pakkningen jeg brukte på innsuget på sylinderen. Oppå de gamle pakkningene. Eller bør jeg kjøpe nye? normalt bør en bruke nye pakninger, men gammel pakning å litt pakningslim er fullt lov det Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) mp blir åpna i kveld Edit: om man kan ta teoriprøven før man er ferdig med siste kjøringa? HASTER skal ha kjøring i morgen kl 13.00 og dem stenger teori drop inn kl 16.00 og er meget tvilsomt jeg rekker det. derfor tenkte at jeg kanskje kan ta det før jeg kjører Lurer på dette jeg også. Endret 12. april 2010 av Fiskebollebiff Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 mp blir åpna i kveld Edit: om man kan ta teoriprøven før man er ferdig med siste kjøringa? HASTER skal ha kjøring i morgen kl 13.00 og dem stenger teori drop inn kl 16.00 og er meget tvilsomt jeg rekker det. derfor tenkte at jeg kanskje kan ta det før jeg kjører Lurer på dette jeg også. ja skulle tro det gikk ann Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) men om man ser her http://www.vegvesen.no/Forerkort/Foreropplaering/Foreropplaering/Moped/Teoretisk+prove så er teoriprøven det siste man gjør. så får vell ta den på onsdags morgen. edit: hva er mp nicket ditt fiskebolle? Endret 12. april 2010 av Markelure Lenke til kommentar
Ticity Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 mp blir åpna i kveld Edit: om man kan ta teoriprøven før man er ferdig med siste kjøringa? HASTER skal ha kjøring i morgen kl 13.00 og dem stenger teori drop inn kl 16.00 og er meget tvilsomt jeg rekker det. derfor tenkte at jeg kanskje kan ta det før jeg kjører skal jo være sånn sjekk hos politiet som kunne ta opptil 4uker etter mopedkurset og då... Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hos politiet faktisk? har fått godkjent søknadden om førerkort om det er det du tenker på Lenke til kommentar
Ticity Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hos politiet faktisk? har fått godkjent søknadden om førerkort om det er det du tenker på sikkert... er over 1 år siden eg tok lappen ^^ Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) hos politiet faktisk? har fått godkjent søknadden om førerkort om det er det du tenker på sikkert... er over 1 år siden eg tok lappen ^^ er 14år siden her :!: Endret 12. april 2010 av compressorRun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 du sier det selv.. "tennpluggen er ganske så hvit" sett i større dyse du prøv med 78-82. Takk, får prøve. Bruke 2 timer på å skifte dyse sist gang, får prøve igjen, da (Tør ikke koble alt ut av forgasser, så bare vrir smått på den og lirker veldig lenge) Den jeg har i nå er på 73. Eneste jeg fikk tak på nå var på 75 og på 86.. Blir det helt på trynet? Må jeg vente til helga? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Skulle ikke MP opp i kveld? Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 du sier det selv.. "tennpluggen er ganske så hvit" sett i større dyse du prøv med 78-82. Takk, får prøve. Bruke 2 timer på å skifte dyse sist gang, får prøve igjen, da (Tør ikke koble alt ut av forgasser, så bare vrir smått på den og lirker veldig lenge) Den jeg har i nå er på 73. Eneste jeg fikk tak på nå var på 75 og på 86.. Blir det helt på trynet? Må jeg vente til helga? peis på med 86 du ! stil clipse og vis du hører at dn er i nærheten av riktig størelse å juster derfra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Stil clipse? Da setter jeg på den fort som bare det Takk skal du ha! (Bedre med for mye bensin enn for lite, aye?) Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Skulle ikke MP opp i kveld? kvelden er fortsat ung elns Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Skulle ikke MP opp i kveld? kvelden er fortsat ung elns Har du fått vite det av en moderator/admin? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) jåomæææææn sa værtfall det for 30 min siden, at det var det som var planen. men det er ikke han som driver på med det. er espen og k-e. Endret 12. april 2010 av Markelure Lenke til kommentar
makr1 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 tzr vil ikke starte:( det er gnist på pluggen og den får bensin. jeg har også sjekka sylinderen og den var helt iorden;) den står uten luftfilter. den har originalsylinder og effektannlegg + 19mm forgasser. sitter i en 115 dyse. noen som har noen ideer til at den ikke vil starte? Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 tzr vil ikke starte:( det er gnist på pluggen og den får bensin. jeg har også sjekka sylinderen og den var helt iorden;) den står uten luftfilter. den har originalsylinder og effektannlegg + 19mm forgasser. sitter i en 115 dyse. noen som har noen ideer til at den ikke vil starte? Før du begynner og leite etter ka som er problemet. Sjekk om dødmannsknappen e på, eller om tanken e på off Lenke til kommentar
Oleleh13 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 vet du hva dyse som er i forgasseren? kan hende du tok bensinslangen feil, men meget usansynlig, er en kobbernippen som du skal ha bensinslangen på feilen kan vær att du allerede har fått rusk i forgasseren, da kan du ta av forgasseren og skru ta bunnlokke å blåse forsikti gjennom den med kompressor, pass på flottøren og nåla! samt pinnen som holder den på plass! du burde helst hatt en dyse rundt 90-95 på airsal, det skal stå på dysa. men rart den gikk da:S kan vær pluggen din som nå er gåen:P jeg kjører på bp8es:) men 7 går også bra;) jeg ville ha byttet pluggen først:) har opplevd det samme problemet sjøl flere ganger, tsx å rmx er fæle på å ødlegge plugger av og til:P Takk for svar! Bensinslangen vet jeg er koblet riktig (koblet på kobberfarget nippel). At jeg har fått rusk i forgasseren tviler jeg på, men skal aldri si aldri. Kan jo rense litt samtidig som jeg bytter dyse. I dette øyeblikk står det 87 eller 88 dyse i, så jeg tenker jeg skal prøve 95 dysa jeg har liggende, og se hvordan det går da. Pluggen min er noen få dager gammel, og er av typen BP6ES tror jeg det er (org til TSX, i følge forhandleren). Skal jeg gå opp til 7/8-plugg? Strever litt nå, med å få den til å gå ordentlig. Å få den til å gå bra, uten å ha på choke osv. Men ska'kke væ'rra lett. På innsuget sitter det en oljenippel. Denne har jeg ikke tettet. Suger den nok luft der til å fucke opp? Vil det hjelpe å blende den nippelen? De må du gjør:) ha på en 95 dyse:) når du snakker om den oljenippelen så blir de renget som falskluft, jeg har fått til å stille inn fint uten att den tetta seg, men når jeg tengte på de og tetta den gikk den mye renere! tett nippelen og sett inn 95 dyse:)! gjerne la den gå en liten stund slik den blir varm når du får start før du begynner å stille:) noe som er ganske sansynling nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå