marjoh1 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Biltema har mange bensinslanger på båtavdelingen. Takker ! Lenke til kommentar
makr1 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) . Endret 9. april 2010 av makr1 Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 noen som har noe tid på når MP er oppe igjen? de sa rett etter påske men... Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) ÅÅÅÅAÅÅAÅWEÅAEFAEÅPFGNAPGN!O!!!!!§ har TP throhy 72,5ccm syll, 21mm DellOrto, org filter, mK2 effektanlegg. Sykkeln starter, går greit på turtall,før den så sakte dabber ut,den reagerer overhode ikke på endringer i turtallskrue lufteskrue, og dabb.. har prøvd alle dysene fra 92-112 å har funnet ut at 100-102 er best. Men den vil aldrig opp i turtall! bare når jeg tar in choken går den som et helvette men etter 3sekk med den inne dør den.: (! ER SÅ FITTE LEEEEEEII!I!!!!!!!! pliis noen som har hatt lignende ????? har du hvit eksos? naaai.. den er helt fin, ikke toppakningen vet jeg xP får aakurat de 10-20første sekundene rett etter start kan jeg ruse den fint i fri, og vil opp i turtall da, men med en gang i gir hoster og harker den, noen sier for mye bensin? for det høres utsom den drokner til tider. da er det for stor dyse ja... men har akkurat montert nytt sylinder osv (samme som deg faktisk xD) på en ryz, samt byttet dyse.. men den virker som får alt for mye bensin (eller, den gjør det.. men er ikke der feilen ligger), men når jeg kom ani noen ledninger så ble den plutselig perfekt.. men top pakningen tror jeg ble skeiv under montering og... for røyken er syyykt hvit! Så skal ta av toppen å se-.- er noe drit å skru på RYZ forbanna dårlig plass! ferdig med scooteren no, og den er solgt som sagt over.. tenkte jeg kunne legge ved et bilde siden mp er nede, å jeg ikke får oppdatert prosjektet Endret 9. april 2010 av bbrann Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Handmade på org gasser, hvordan funker det? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Konge Må ha litt eff. til jeg tar motorsykkellappen i høst Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 hvor bør jeg øve til teori prøven? vet om prove.no og teoritentamen.no noen som vet om noen andre? BLIR NOKK LAPPEN PÅ MEG NESTE UKE Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 noen som har noe tid på når MP er oppe igjen? de sa rett etter påske men... mandag, sansynligvis Lenke til kommentar
Ticity Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) HVOR MYE OLJE SKAL DET VÆRE PÅ MT5 FRAMDEMPERENE? HVOR OFTE BØR DET BYTTES OLJE? TENKTE EG KANSKJE KUNNE BYTTE SIDEN EG HADDE DE AV SYKKELEN CAPSLOCK DAY BTW Endret 9. april 2010 av Ticity Lenke til kommentar
tottings Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 I dag fikk jeg stor pakke fra Speedoptions! :D - airsal sylinder + stempel - 19mm dellorto gasser - skiltoppheng + blinklys - hendler - holker Veldig gøy! Montering av sylinder osv gikk ganske fint. Men når jeg var ferdig og skulle teste, slo jeg på bensinkrana, og da begynte det å surkle litt inne i gasseren, mens det begynte å renne bensin ut av powerfilteret. Hva betyr det? Fikk start på mopeden, og den gikk tilsynelatende bra. Men så stoppet jeg den fordi jeg glemte å ha olje i bensinen. Så tok jeg oppi en god klunk med olje. Nå er den tungstartet, og må trilles i gang. Og når den starter så ruser den seg i noen få sekunder, og dør ut. Hjelp?! :O Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 ÅÅÅÅAÅÅAÅWEÅAEFAEÅPFGNAPGN!O!!!!!§ har TP throhy 72,5ccm syll, 21mm DellOrto, org filter, mK2 effektanlegg. Sykkeln starter, går greit på turtall,før den så sakte dabber ut,den reagerer overhode ikke på endringer i turtallskrue lufteskrue, og dabb.. har prøvd alle dysene fra 92-112 å har funnet ut at 100-102 er best. Men den vil aldrig opp i turtall! bare når jeg tar in choken går den som et helvette men etter 3sekk med den inne dør den.: (! ER SÅ FITTE LEEEEEEII!I!!!!!!!! pliis noen som har hatt lignende ????? har du hvit eksos? naaai.. den er helt fin, ikke toppakningen vet jeg xP får aakurat de 10-20første sekundene rett etter start kan jeg ruse den fint i fri, og vil opp i turtall da, men med en gang i gir hoster og harker den, noen sier for mye bensin? for det høres utsom den drokner til tider. da er det for stor dyse ja... men har akkurat montert nytt sylinder osv (samme som deg faktisk xD) på en ryz, samt byttet dyse.. men den virker som får alt for mye bensin (eller, den gjør det.. men er ikke der feilen ligger), men når jeg kom ani noen ledninger så ble den plutselig perfekt Hvor stor forgasser har du og hvilken dyse? og hvem ledning komm du borti xD? Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 ÅÅÅÅAÅÅAÅWEÅAEFAEÅPFGNAPGN!O!!!!!§ har TP throhy 72,5ccm syll, 21mm DellOrto, org filter, mK2 effektanlegg. Sykkeln starter, går greit på turtall,før den så sakte dabber ut,den reagerer overhode ikke på endringer i turtallskrue lufteskrue, og dabb.. har prøvd alle dysene fra 92-112 å har funnet ut at 100-102 er best. Men den vil aldrig opp i turtall! bare når jeg tar in choken går den som et helvette men etter 3sekk med den inne dør den.: (! ER SÅ FITTE LEEEEEEII!I!!!!!!!! pliis noen som har hatt lignende ????? har du hvit eksos? naaai.. den er helt fin, ikke toppakningen vet jeg xP får aakurat de 10-20første sekundene rett etter start kan jeg ruse den fint i fri, og vil opp i turtall da, men med en gang i gir hoster og harker den, noen sier for mye bensin? for det høres utsom den drokner til tider. da er det for stor dyse ja... men har akkurat montert nytt sylinder osv (samme som deg faktisk xD) på en ryz, samt byttet dyse.. men den virker som får alt for mye bensin (eller, den gjør det.. men er ikke der feilen ligger), men når jeg kom ani noen ledninger så ble den plutselig perfekt Hvor stor forgasser har du og hvilken dyse? og hvem ledning komm du borti xD? Er ikke sikker på hvilken gasser det er på ryz... men har ihvertfall 105 dyse på orginal forgasser. noen på coilen.. tror jeg, var litt andre ledninger der og Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Må bare si det her siden mp er nede, Men [ATR]har no mottatt penger, og sender snart Parmakit! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Trodde man bare fikk 12mm og 16mm gasser på AM6 motorer. Eller har ikke jeg lest det jeg skal? Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Trodde man bare fikk 12mm og 16mm gasser på AM6 motorer. Eller har ikke jeg lest det jeg skal? 12,5mm hvertfall, sikkert det han har!, skal flonke på min 12,5 i morgen å se hva som skjer x) blir det veldig forskjell med tanke på 17,5-19mm og 12mm på tp thropy?(lett trimmsyll). snakk om mye? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Du har jo mye bedre gassrespons med større gasser. Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Trodde man bare fikk 12mm og 16mm gasser på AM6 motorer. Eller har ikke jeg lest det jeg skal? 12,5mm hvertfall, sikkert det han har!, skal flonke på min 12,5 i morgen å se hva som skjer x) blir det veldig forskjell med tanke på 17,5-19mm og 12mm på tp thropy?(lett trimmsyll). snakk om mye? neh, mister en del bunn drag, å får litt mer turtall ut av den Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har faila så sinnsykt på mopedlappen, bestemte meg i høst for å ta lettlappen, vinteren kom, jeg gjorde ikke en dritt. Plutselig var våren her, holy shit tenkte jeg, jeg har et problem! Ringte til nermeste kjøreskole å bestilte mopedopplæreing som ikke begynner før 19 mai Lenke til kommentar
minibil Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Ga opp qoutinga. orka ikke flere sider med det. bbrann Ser bra ut det bbrann! Lakkerte du plastikken og felgene hvit? (det som er hvitt på dekslet da... Ticity 2,2 dl i vær av gafflene Endret 9. april 2010 av minibil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå