compressorRun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 bursdag og lappen i dag :wub: 0 feil på 9 min men så fjusker tzr'n misstenker, enten fukt i plugghetten eller dårlig plugg, skal skifte plugg i morgen og se vist det ikke hjelper håper jeg mp kommer opp snart Dobbelt Gratulerer , bytt plugg og vask filter Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 når jeg peiser in choken går den helt rått i 4-5 sekunder før den så dauer helt. Hva er problemet tror dere? Pluggen er helt fette ny så er vanskelig å se om den er brun, mørk. PLis gi tips og tror også tomgang og blandekskruen har helt fuckte instillinger xP høres ut som et luftfilterproblem eller at du ikke har justert opp nåla inni gasseren... eller prøv en større dyse... men trimming er ikke lov å snakke om her på forumet visst.. hmm, filteret er rent tror jeg, nåla i gasseren? men tror dere den får for mye eller for lite bensin? Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 bursdag og lappen i dag :wub: 0 feil på 9 min men så fjusker tzr'n misstenker, enten fukt i plugghetten eller dårlig plugg, skal skifte plugg i morgen og se vist det ikke hjelper håper jeg mp kommer opp snart Grats Lenke til kommentar
Sondrulf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hallo Må få bytta olje på DTR'n min.. Men hvordan olje skal jeg bruke? Og den mopeden er det ikke sikkert bytta olje på på 7-8 år..Han jeg kjøpte den av hadde hatt den stående i garasjen i 6 år, ubrukt. Kan den olja klumpe seg til eller noe når den har stått på så lenge ? nei, men den kan inneholde mye vann å grums i bunn.. olja er 1 millioner år gammel så den klarer 7år på motoren :!: bare bytt, bruk vanlig motorolje 10w40 helsyntetisk. men pass på hvor mye du heller oppi.. skal ikke være fullt opp akkurat.. tipper det er rundt 7-8dl du skal ha oppi... Hehe, ja sant det xD er vel 6,5 dl Takk Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 når jeg peiser in choken går den helt rått i 4-5 sekunder før den så dauer helt. Hva er problemet tror dere? Pluggen er helt fette ny så er vanskelig å se om den er brun, mørk. PLis gi tips og tror også tomgang og blandekskruen har helt fuckte instillinger xP høres ut som et luftfilterproblem eller at du ikke har justert opp nåla inni gasseren... eller prøv en større dyse... men trimming er ikke lov å snakke om her på forumet visst.. hmm, filteret er rent tror jeg, nåla i gasseren? men tror dere den får for mye eller for lite bensin? den får nok for lite... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kommer en skikkelig dyp, mørk skrapelyd fra motoren når jeg kjører noen ganger. Høres nesten ut som om det er fra sylinderen, kan det være stempelringene som er fucka? Lenke til kommentar
tottings Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kommer en skikkelig dyp, mørk skrapelyd fra motoren når jeg kjører noen ganger. Høres nesten ut som om det er fra sylinderen, kan det være stempelringene som er fucka? Skrapelyder er aldri et godt tegn. Plukk opp toppen og sylinderen, og se om alt står bra til. Se etter riper i sylinderen og på stempelet, samt sjekk at stempelringene er hele og fine. Er noe slitt, bytter du det. Nytt pakningssett + ringer er kanskje kjekt når du først har delene oppe uansett...? Lenke til kommentar
tottings Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Politiet prioriterer selvsagt trimmede mopeder som kjører i 60+ på veien, men hender det at de stopper mopeder som kjører i pent og rolig, i lovlig fart? Altså, hvis mopeden jeg kjører er trimmet, men jeg velger å kjøre pent og rolig, i max 45 km/t. Er det stor sannsynlighet for å bli stoppet da? Endret 7. april 2010 av tottings Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 egentlig ikke, så lenge det ikke er kontroll og den ikke bråker som bare fuck.. Skrapelyder er aldri et godt tegn. Plukk opp toppen og sylinderen, og se om alt står bra til. Se etter riper i sylinderen og på stempelet, samt sjekk at stempelringene er hele og fine. Er noe slitt, bytter du det. Nytt pakningssett + ringer er kanskje kjekt når du først har delene oppe uansett...? Jepp, tenkte det samme Tenkte åsså sånn at hvis den fucker seg får jeg bedre trimm Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Prøvde en sfx i går, fy faen så lav den var Men fikk den på hjul da.. var nesten org Lenke til kommentar
minibil Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Prøvde en sfx i går, fy faen så lav den var Men fikk den på hjul da.. var nesten org Kanskje lav, mengulla scooter! syk aks! Er null stress å ta wheelie med dem! har lært meg wheelie på 2 kvelder! Endret 8. april 2010 av minibil Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ÅÅÅÅAÅÅAÅWEÅAEFAEÅPFGNAPGN!O!!!!!§ har TP throhy 72,5ccm syll, 21mm DellOrto, org filter, mK2 effektanlegg. Sykkeln starter, går greit på turtall,før den så sakte dabber ut,den reagerer overhode ikke på endringer i turtallskrue lufteskrue, og dabb.. har prøvd alle dysene fra 92-112 å har funnet ut at 100-102 er best. Men den vil aldrig opp i turtall! bare når jeg tar in choken går den som et helvette men etter 3sekk med den inne dør den.: (! ER SÅ FITTE LEEEEEEII!I!!!!!!!! pliis noen som har hatt lignende ????? Lenke til kommentar
espenae Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 bursdag og lappen i dag :wub: 0 feil på 9 min men så fjusker tzr'n misstenker, enten fukt i plugghetten eller dårlig plugg, skal skifte plugg i morgen og se vist det ikke hjelper håper jeg mp kommer opp snart Dobbelt Gratulerer , bytt plugg og vask filter takk har kjøpt ny plugg i dag så skal snart ned å bytte også skjekke filteret Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ÅÅÅÅAÅÅAÅWEÅAEFAEÅPFGNAPGN!O!!!!!§ har TP throhy 72,5ccm syll, 21mm DellOrto, org filter, mK2 effektanlegg. Sykkeln starter, går greit på turtall,før den så sakte dabber ut,den reagerer overhode ikke på endringer i turtallskrue lufteskrue, og dabb.. har prøvd alle dysene fra 92-112 å har funnet ut at 100-102 er best. Men den vil aldrig opp i turtall! bare når jeg tar in choken går den som et helvette men etter 3sekk med den inne dør den.: (! ER SÅ FITTE LEEEEEEII!I!!!!!!!! pliis noen som har hatt lignende ????? prøv en gang uten luftfilter, og har du løftet nåla i gasseren.. prøv å monter annen forgasser i værste fall... Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Prøvde en sfx i går, fy faen så lav den var Men fikk den på hjul da.. var nesten org Har du prøvt en gilera runner? jeg har 4cm heisestykke på min å når akkurat ned i bakken da jeg sitter på sete å jeg er lang i sjit fallet :!: Lenke til kommentar
makr1 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 noen som har en cdi til TZR til salgs? det er til en 03-modell Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Prøvde en sfx i går, fy faen så lav den var Men fikk den på hjul da.. var nesten org Har du prøvt en gilera runner? jeg har 4cm heisestykke på min å når akkurat ned i bakken da jeg sitter på sete å jeg er lang i sjit fallet :!: nope.. men var syykt uvandt å gå fra aprilia sr som er høy, til sfx som nådde halveis opp liksom noen som har en cdi til TZR til salgs? det er til en 03-modell jeg har, kom med bud på pm ÅÅÅÅAÅÅAÅWEÅAEFAEÅPFGNAPGN!O!!!!!§ har TP throhy 72,5ccm syll, 21mm DellOrto, org filter, mK2 effektanlegg. Sykkeln starter, går greit på turtall,før den så sakte dabber ut,den reagerer overhode ikke på endringer i turtallskrue lufteskrue, og dabb.. har prøvd alle dysene fra 92-112 å har funnet ut at 100-102 er best. Men den vil aldrig opp i turtall! bare når jeg tar in choken går den som et helvette men etter 3sekk med den inne dør den.: (! ER SÅ FITTE LEEEEEEII!I!!!!!!!! pliis noen som har hatt lignende ????? har du hvit eksos? Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 ÅÅÅÅAÅÅAÅWEÅAEFAEÅPFGNAPGN!O!!!!!§ har TP throhy 72,5ccm syll, 21mm DellOrto, org filter, mK2 effektanlegg. Sykkeln starter, går greit på turtall,før den så sakte dabber ut,den reagerer overhode ikke på endringer i turtallskrue lufteskrue, og dabb.. har prøvd alle dysene fra 92-112 å har funnet ut at 100-102 er best. Men den vil aldrig opp i turtall! bare når jeg tar in choken går den som et helvette men etter 3sekk med den inne dør den.: (! ER SÅ FITTE LEEEEEEII!I!!!!!!!! pliis noen som har hatt lignende ????? har du hvit eksos? naaai.. den er helt fin, ikke toppakningen vet jeg xP får aakurat de 10-20første sekundene rett etter start kan jeg ruse den fint i fri, og vil opp i turtall da, men med en gang i gir hoster og harker den, noen sier for mye bensin? for det høres utsom den drokner til tider. Lenke til kommentar
marjoh1 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) FYFAEN! Noen som vet hvordan man skal få plass til noe luftfilter på en 28mm gasser i en Rieju smx. Har stoooore problemer nå ! SÅ HEEEELP ! Ellers begynner sykkelen å bli klar. Slik at hvis noen følger med på prosjektet mitt på Mp, har de mye fett i vente ! =) Btw, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en bensinslange som kan passe på en dellorto 28mm gasser ? TAKKTAKKTAKK For svar !=D Endret 9. april 2010 av marjoh1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Biltema har mange bensinslanger på båtavdelingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå