tottings Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Passer denne forgasseren på dette innsuget? Og passer det samme innsuget på Airsal sylinder til Suzuki TSX? Regner med at det gjør det, men må være helt 100% sikker. ^^ Endret 5. april 2010 av tottings Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) burde jeg rydde garasjen? Endret 6. april 2010 av bbrann Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nah, akkurat sånn det skal være Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 burde jeg rydde garasjen? Nei Dumt svar til dumt spørsmål, hehe Bør nok få orden på rotet der, ja Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Liste til hva jeg trenger for å mekke anlegg i scooter? Lenke til kommentar
_Suzuki_ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Siden mopedportalen er nede kan jeg høre om noen her, veit om en som kaller seg Bohan^ er medlem her? jeg skulle kjøpt en del av han men MP har vært nede en stund:P så har ikke fått snakka med han... kaller seg som sakt Bohan^ på MopedPortalen Endret 7. april 2010 av _Suzuki_ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg må dra gassen forover for at den ikke skal gå opp i turtall når jeg holder clutchen inne, er det gasswieren jeg må tukle med da? Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg må dra gassen forover for at den ikke skal gå opp i turtall når jeg holder clutchen inne, er det gasswieren jeg må tukle med da? gasswiren er sikkert for stram. At den gir gass hele tiden. sjekk opp dette! eller den kan også ha hektet seg rundt noe så den har bli stramm Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Sikkert det siste da, iom at jeg har rota med forgasser og ledninger o.l. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som har lagt merke til at det står "siste ordet" på ny mp-siiden? Lenke til kommentar
tottings Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Jeg må dra gassen forover for at den ikke skal gå opp i turtall når jeg holder clutchen inne, er det gasswieren jeg må tukle med da? gasswiren er sikkert for stram. At den gir gass hele tiden. sjekk opp dette! eller den kan også ha hektet seg rundt noe så den har bli stramm Sikkert det siste da, iom at jeg har rota med forgasser og ledninger o.l. Det KAN også skyldes falskluft ved innsuget. Jeg hadde det på gamle RMX'en min. Når jeg dyttet forgasseren forover ble det tett og falskluften forsvant, men når jeg slapp igjen, sugde den falskluft og ruset seg. edit: Leste feil. Trodde du sa at du holdt gasseren forover, ikke gassen. Jaja. Endret 7. april 2010 av tottings Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 kan noen linke til en plass jeg kan kjøpe den NYE ktm exc lykta :wub:? skal prøve og kjøpe ei til en dude Lenke til kommentar
Sondrulf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hallo Må få bytta olje på DTR'n min.. Men hvordan olje skal jeg bruke? Og den mopeden er det ikke sikkert bytta olje på på 7-8 år..Han jeg kjøpte den av hadde hatt den stående i garasjen i 6 år, ubrukt. Kan den olja klumpe seg til eller noe når den har stått på så lenge ? Lenke til kommentar
Zapped Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvis jeg må skru lufteskruen (dellorto) ganske mye ut for at det skal bli riktig, burde jeg da bytte til et luftfilter med mindre motstand? Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hallo Må få bytta olje på DTR'n min.. Men hvordan olje skal jeg bruke? Og den mopeden er det ikke sikkert bytta olje på på 7-8 år..Han jeg kjøpte den av hadde hatt den stående i garasjen i 6 år, ubrukt. Kan den olja klumpe seg til eller noe når den har stått på så lenge ? nei, men den kan inneholde mye vann å grums i bunn.. olja er 1 millioner år gammel så den klarer 7år på motoren :!: bare bytt, bruk vanlig motorolje 10w40 helsyntetisk. men pass på hvor mye du heller oppi.. skal ikke være fullt opp akkurat.. tipper det er rundt 7-8dl du skal ha oppi... Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvis jeg må skru lufteskruen (dellorto) ganske mye ut for at det skal bli riktig, burde jeg da bytte til et luftfilter med mindre motstand? heller motsatt trodde jeg... men du kan kjøpe et sportfilter på biltema.. koster ingenting... så kan du prøve forskjell.. men du kan ikke bruke det om det regner ute.. men lufteskrue justeringa er bare til nytte rundt tomgang... Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 baah.. har slitt en del nå.. har satt på TP thropy 72,5ccm fra speedoptions, 21mm dellOrto, og MK2 aka thrower anlegg. har i 100dyse nå, når jeg kjører så vil den liksom ikke opp i turtal, det kan gå når den er litt varm og jeg gir gass SAKTE. Men når jeg peiser in choken går den helt rått i 4-5 sekunder før den så dauer helt. Hva er problemet tror dere? Pluggen er helt fette ny så er vanskelig å se om den er brun, mørk. PLis gi tips og tror også tomgang og blandekskruen har helt fuckte instillinger xP Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kommer en skikkelig dyp, mørk skrapelyd fra motoren når jeg kjører noen ganger. Høres nesten ut som om det er fra sylinderen, kan det være stempelringene som er fucka? Lenke til kommentar
espenae Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 bursdag og lappen i dag :wub: 0 feil på 9 min men så fjusker tzr'n misstenker, enten fukt i plugghetten eller dårlig plugg, skal skifte plugg i morgen og se vist det ikke hjelper håper jeg mp kommer opp snart Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 når jeg peiser in choken går den helt rått i 4-5 sekunder før den så dauer helt. Hva er problemet tror dere? Pluggen er helt fette ny så er vanskelig å se om den er brun, mørk. PLis gi tips og tror også tomgang og blandekskruen har helt fuckte instillinger xP høres ut som et luftfilterproblem eller at du ikke har justert opp nåla inni gasseren... eller prøv en større dyse... men trimming er ikke lov å snakke om her på forumet visst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå