Øyvri Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) jeg skal kjøpe en moped imorra og trenger litt info om og kjøre mopeden. jeg har ikke no problem med og skifte gir og sånt men det som er at når jeg setter i 1.gir og skal gi gass og gå av clutch samtidig er vanskelig har prøvd mange forskjellige gir-mopeder før det har gått greit. skal jeg gi gass først eller gå av clutchen og deretter gi gass? dessuten skal kjøpe en Derbi Senda R Racer http://www.finn.no/finn/mc/scooter/object?finnkode=21389426 TAKKER FOR SVAR!!! :D gi gass når du kjenner at clutchen tar. det der må du nesten prøve sjøl Endret 4. april 2010 av ausura Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei og velkommen til diskusjon.no, de av dere som er "hjemløse" fra Mopedportalen. Jeg vil bare understreke et par ting: 1. Kjøp og salg er totalt forbudt på forumet vårt. Det inkluderer poster av typen "Jeg har/trenger, legg meg til på MSN." 2. Pr. idag er føringen her på forumet at diskusjoner om trimming er forbudt. Se stickyen om dette i mopekategorien. Dette er en bestemmelse om er under diskusjon, men enn så lenge er det regelen som gjelder. Jeg har gått gjennom tråden og slettet en del poster som er i strid med det overnevnte. En del står igjen, jeg har ikke fjernet poster som nevner trimming så lenge trimmingsforsøk ikke er hensikten med posten. Og ja, jeg har sikkert hoppet over noen, og kanskje slettet et par som ikke måtte slettes. Sånn er det med skippertaksmoderering. Reaksjoner på dette kan dere ta på PM til undertegnede, eller i tilbakemeldingskategorien, vi tar ikke regeldiskusjoner her i tråden. Geir Lenke til kommentar
minibil Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ser ut som omdet skjer noe på MP om dagen nå! Ser at "hjemmesiden" dems blir forandra hver dag som går. Så da håper vi på at det snart blir fikset! Skal ut å teste scootern etterpå,skal sjekke om alt går som det skal, men sliter med overoppheting! betyr det for lite bensin? Lenke til kommentar
tottings Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Skal ut å teste scootern etterpå,skal sjekke om alt går som det skal, men sliter med overoppheting! betyr det for lite bensin? Eller noe galt med kjølesystemet. Har du vannavkjølt motor? Hvis du ikke vet, hva slags merke og modell er scooteren din? Lenke til kommentar
minibil Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Skal ut å teste scootern etterpå,skal sjekke om alt går som det skal, men sliter med overoppheting! betyr det for lite bensin? Eller noe galt med kjølesystemet. Har du vannavkjølt motor? Hvis du ikke vet, hva slags merke og modell er scooteren din? Er luftkjøling, Honda sfx er scooter'n! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Om den er trimma er det nok for liten dyse. Men det ser du på pluggen. Om den er hvit er det dysa Lenke til kommentar
minibil Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 VEt det, men liksom fargen vil ikke sette seg på pluggen, tør ikke å kjøre så langt, siden jeg er redd for og skjære den. Lenke til kommentar
marjoh1 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 2 av mine 3 innleg har blitt sletta :!: Konge Btw, snart hjem å få lakkert noen siste strøk, og få gjort klar sykkelen 100% til sessongen. Desverre er jeg litt sent ute da =( Men,men kompiser har allerede klart å tryne og herpe ting, så fristen utvider seg stadig litt til Sånne ting som at minibil skjærer syllen f.eks.. Og en annen kamerat har herpa bakhjuls boten jaja =) Får nyte det så lenge jeg kan Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 har ett problem, når jeg kjører så fylles eksospotta med bensin : ( etter 15min er det sikkert 2liter bensin der xD tror det er flotøren, hva kan være galt der? Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 har ett problem, når jeg kjører så fylles eksospotta med bensin : ( etter 15min er det sikkert 2liter bensin der xD tror det er flotøren, hva kan være galt der? ja kan være flottør eller løs dyse kanskje... Lenke til kommentar
minibil Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 2 av mine 3 innleg har blitt sletta :!: Konge Btw, snart hjem å få lakkert noen siste strøk, og få gjort klar sykkelen 100% til sessongen. Desverre er jeg litt sent ute da =( Men,men kompiser har allerede klart å tryne og herpe ting, så fristen utvider seg stadig litt til Sånne ting som at minibil skjærer syllen f.eks.. Og en annen kamerat har herpa bakhjuls boten jaja =) Får nyte det så lenge jeg kan Heyy! Dritt forgasser'n sin skyld! Med følge dårlig ettersyn av meg! HAr blitt litt kjøring i dag, mye Lætis! ;D Men irriterer meg at den blir altfor varm, har en overkill dyse, (100 dyse) enda er pluggn helt tørr og hvit. blri nymindre gasser,for se hva som er da ;P Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Skal øvelseskjøre med pappa på yzf'en i morgen. GLEDER MEG SOM F! Lenke til kommentar
tottings Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvis du sliter med at pluggen er hvit med alt for stor dyse kan det kanskje hende du har falskluft en plass. Rundt innsug er det lett for å komme falskluft... Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Vil det funke med Keihin PWK 24mm gasser på MT-5? Skal ha Airsal nå, Polinien er toast. Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hoi hoi, ser ut til at scooteren min bli solgt før mp er oppe igjen ja Korteste prosjektet mitt tror jeg Har deadline til tirsdag, da blir den hentet ^^ Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 hva syns dere, skal neste ditech bli metallic lilla og hvit? ^^ Lenke til kommentar
minibil Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 hva syns dere, skal neste ditech bli metallic lilla og hvit? ^^ blå metallic! For det skal jeg ha Lenke til kommentar
bbrann Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 hva syns dere, skal neste ditech bli metallic lilla og hvit? ^^ blå metallic! For det skal jeg ha neh, kjedelig.. lilla blir tøffere Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er vanskig å starte moppen min med elstarten. Holder ikke bare å shimme den litt, må liksom speede helt riktig for å få det til, og speeder jeg for mye er det bare å glemme. Hva er galt? Kan sikkert filme den etterpå hvis det er nødvendig. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 teit spørsmål dette men passer am6 innsug og forgasser på mt5 xD? har 8 org am6 forgassere med innsug og mt5 forgasseren min er gått til helvette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå