tottings Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Jeg kom over et nettforum i stad! La meg presentere; MC-forumet!! Give it a try! Mye mer oversiktlig å bruke et eksisterende MC-forum, enn å samle ALL mopedprat i én tråd på diskusjon.no. edit: Prøvde å registrere meg, men får kun meldingen "E-postdomenet har ingen MX-meldinger." Får ikke kontaktet admin ang problemet heller, pga jeg må være innlogget for å sende han mail. Jaja, da driter vi i MC-forumet og holder oss her i stedet. Endret 3. april 2010 av tottings Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg kom over et nettforum i stad! La meg presentere; MC-forumet!! Give it a try! Mye mer oversiktlig å bruke et eksisterende MC-forum, enn å samle ALL mopedprat i én tråd på diskusjon.no. edit: Prøvde å registrere meg, men får kun meldingen "E-postdomenet har ingen MX-meldinger." Får ikke kontaktet admin ang problemet heller, pga jeg må være innlogget for å sende han mail. Jaja, da driter vi i MC-forumet og holder oss her i stedet. Så ganske dødt ut der og Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kor selger de 47 bakdrev til tzr i 420 ? må eg til forhandleren? Lenke til kommentar
Ticity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Kor selger de 47 bakdrev til tzr i 420 ? må eg til forhandleren? der har 46t på mc-deler men det var utsolgt har og 46t på mobilsentrum, men då må du ha tolmodighet med de, de er sykt treig HER! EDITE!: så at de var utsolgt der og Endret 3. april 2010 av Ticity Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kor selger de 47 bakdrev til tzr i 420 ? må eg til forhandleren? der har 46t på mc-deler men det var utsolgt har og 46t på mobilsentrum, men då må du ha tolmodighet med de, de er sykt treig HER! EDITE!: så at de var utsolgt der og hehe takker for hjelp , men trenger 47 Lenke til kommentar
makr1 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Noen som vet hvilken fargekode piaggio zip 50 07modell har? den er rød, men jeg lurte på om noen viste om en eksakt fargekode. jeg skal lakke over noen skrap, men jeg gidder ikke lakkere over alle dekslene så jeg trenger den eksakte koden. Endret 3. april 2010 av makr1 Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Noen som vet hvilken fargekode piaggio zip 50 07modell har? den er rød, men jeg lurte på om noen viste om en eksakt fargekode. jeg skal lakke over noen skrap, men jeg gidder ikke lakkere over alle dekslene så jeg trenger den eksakte koden. fant koden for deg "602986M0R7" Rosso Dragon 894 ,men eg ville sjekket brukerhåndboken fant det på google kan jo være feil og :O Endret 3. april 2010 av ausura Lenke til kommentar
minibil Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kor selger de 47 bakdrev til tzr i 420 ? må eg til forhandleren? der har 46t på mc-deler men det var utsolgt har og 46t på mobilsentrum, men då må du ha tolmodighet med de, de er sykt treig HER! EDITE!: så at de var utsolgt der og hehe takker for hjelp , men trenger 47 hvorfor 47? får ikke tak i 47 drev hos Crash, Mc-deler, Speedoptions. Men 46 eller 48 funker ganske likt Lenke til kommentar
jonna125 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei jeg har en honda mt5 som ikke vil starte om vinteren men om sommeren =S har prøvd og rense forgasser, rense luftfilter, sjekke etter kondens i plugghetta, og med kondensfjerner i tanken, men den vill ikke gå verken med kick eller trill start. lurer på om det kan vere noen dårlige koblinger noe sted? Tenningslåsen er ødelakt så den starter både med og uten nøkkel, men ikke om vinteren da. =S ikke det at det blir så mye kjøring om vinteren men skulle ønske den ville starte uansett årstid. blir veldig glad for alle tips. =) Lenke til kommentar
audimannen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei. Noen som VET hvilken dyse som orginalt sitter i keihin 28 PWK? Altså denne? http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=122_292_127_7917_7930_7933&products_id=437&zenid=8e138965d55a17a9f6aed0e81f4e9ec4 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Det er vel ikke ulovelig å feste på lyddemper (som ikke gir noen dempning ift lyd) utenpå lyddemperen? Det er jo bare 4 the looks!?! En kompis sin, skal antagligvis ha samme på min, bare litt bedre tilpasset Endret 3. april 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
suzukirmx03 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) jeg skal kjøpe en moped imorra og trenger litt info om og kjøre mopeden. jeg har ikke no problem med og skifte gir og sånt men det som er at når jeg setter i 1.gir og skal gi gass og gå av clutch samtidig er vanskelig har prøvd mange forskjellige gir-mopeder før det har gått greit. skal jeg gi gass først eller gå av clutchen og deretter gi gass? dessuten skal kjøpe en Derbi Senda R Racer http://www.finn.no/finn/mc/scooter/object?finnkode=21389426 TAKKER FOR SVAR!!! :D Endret 3. april 2010 av suzukirmx03 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gjør det lett, å gi litt gass også slipper du ut clutchen forsiktig. Når du hører at lyden på moppen blir mørkere (turtallet dropper) så gir du mer gass Lenke til kommentar
suzukirmx03 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gjør det lett, å gi litt gass også slipper du ut clutchen forsiktig. Når du hører at lyden på moppen blir mørkere (turtallet dropper) så gir du mer gass når jeg går av clutchen skal jeg samtidig gi gass Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Jepp ikke for mye doh, men du finner nok ut av det etterhvert Er moppen trimma er det ganske gøy å ruse den maks åsså slipper du clutchen fort, da går det passe fort hennover Endret 3. april 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ok, etter å ha kasta bort kvelden på skruing fant ut hvorfor MT-5en er ronka, den mangla et reedblad, sylinderen er sliten, toppen full av hakk og stempelet er halvveis skjært. Dessuten har jeg nok for liten dyse, pluggen er helt hvit Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei. Noen som VET hvilken dyse som orginalt sitter i keihin 28 PWK? Altså denne? http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=122_292_127_7917_7930_7933&products_id=437&zenid=8e138965d55a17a9f6aed0e81f4e9ec4 The Carburettor comes fitted with a 135 main, 38 pilot Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har 80 dyse, og det er nesten litt for stort merker jeg (43mm syll, powerfilter, vakum boks, effektanlegg) Lenke til kommentar
compressorRun Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har 80 dyse, og det er nesten litt for stort merker jeg (43mm syll, powerfilter, vakum boks, effektanlegg) hva gasser bruker du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Orginal tror jeg :\ Den som stod på da jeg kjøpte den ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå