HellandB Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei! Eg spurte Dell men fekk dette svaret: "You have recieved Ac adapter with each system therefore please use the original shipped Ac adapter for the proper usage. In case that you will use another AC adapter type you can make the hardware defect which is not covered by the warranty due to wrong handling." Eg lurer på kva som kan være farlig ved å bruke strømforsyninga frå min Studio XPS 16 på ein Dell XPS 1530 og omvendt. Dette står på begge strømforsyninger: Input: 100-240A 1,5A Output: 19,5V, 4,62A, 50-60Hz Det står ein del anna informasjon, men eg veit ikkje heilt kva som er relevant, så det er berre å spørre dersom det er noko meir som trengs. Modellnummer: Studio XPS 16: DA90PE1-00 XPS 1540: LA90PS1-00 Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hvis pluggen passer er det ikke noe problem. Spenning og kapasitet er det samme. Er ikke sannsynlig at Dell bruker to forskjellige strømadapter på nesten like maskiner. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Strømadapterene er fysisk ulike, men pluggen er lik, og den informasjonen som eg oppga i førsteposten er lik. Det står også ein del andre ting på adapterane, men eg veit ikkje om det er relevant. Men dersom spenning og kapasitet er den same som du seier, då kan ikkje komponentene bli ødelagt i nokon av pcenane? Vil være heilt sikker før eg prøver... Endret 26. mars 2010 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Heelt sikker blir du ikke før du prøver! Men jeg kan ikke se noen problemer med det. Får maskinen den spenningen og strømmengden den trenger er den fornøyd. Ikke noe hokus pokus rundt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå