Thmas Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Midt under en runde CS be skjermenplutselig svart. Jeg prøvde da å restarte pcen, da kom det ettlangt pip etterfulgt av 3 korte. Pcen surrer og går, men skjermen er svart. erdet noen som kan hjelpe? Takk Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Sjekk minnet ditt. Prøv med kun en av brikkene om gangen. (Kan være en av brikkene har tatt kvelden) Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Kommer litt ann på hvilket hk du har og dermed hvilken bios du har. http://www.computerhope.com/beep.htm Mest sansynlig ram eller gpu feil... Lenke til kommentar
Thmas Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 HK type er Asus p5w dh deluxe, har prøvd å ta ut hver enkelt av de to ram brikkene jeg har men ingen forbedring... Lenke til kommentar
Thmas Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Fant ut hva feilen var etter en evighet med venting på adobereader (sitter nå på en asus eee DRITTPECEEE). Fant brukermanual på asus sine hjemmesider hvor det da stodskrevet at ett langt pip etterfulgt av tre korte betyr intet vgaoppdaget,ergo: skjermkortet mitt har tatt kvelden. håper dette kan være til nytte for andre frustrerte skjeler. pS: eventuelle skrivefeil skyldes t jeg nå sitter å skriver medet elendig gummitastatur (sammenrullbart) som jeg måtte anskaffe meg etter at tastaturet på min kjæreste eee DRITTPECEEE pusiig nokk ogsåtok kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå