olavgb Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Lurte på om det er noen som vet om et enkelt program som gjør at jeg kan sette delefrekvensen for lyden ut til anlegget til f.eks 20Hz, 80Hz, 100Hz, 200Hz, osv? Etter at jeg hadde reinstallert W7 lekte jeg meg litt i lydinnstillingene som er i W7 og fant nettopp dette! Men så noen dager senere etter en restart da jeg skulle endre frekvensen litt igjen så jeg at de var endret til kategorier som live, pop, rock, osv. Dette funker ikke like bra, jeg vil ha den der jeg manuelt kan sette delefrekvensen. Lyden går forresten via den innebygde optiske porten på hovedkortet. Typisk Realtek greier. Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Ingen? :/ Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Prøver å bumpe denne tråden igjen jeg :-) Mvh Olav B, G ;-) Endret 17. april 2010 av olavgulb Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Kanskje ta hintet... du bør heller bruke tiden på å lete på andre forum i utlandet, kanskje du har mer lykke der... alltid kjipt å ha et problem som få andre har. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Sikker på at det ikke er mulighet for dette i enten lydkortdriveren eller musikkavspilleren du bruker. Hvis ikke kan du jo søke på "graphic equalizer for windows 7". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå