Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er denne her servo veske/olje?

halaa

Anbefalte innlegg

har hatt denne flasken for lenge siden, trodde det er girolje for automatkassa, var på torshov i dag for å kjøpe servo veske/olje dom ga meg en sånn. tenkte at jeg har jo en sånn. Nå er den der servo veske/olje, det står jo 'Automatic transmission fluid' på flasken som blir girolje for automatkassa hvis jeg ikke tar feil.

25032010010.jpg

takk

Endret av halaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På de aller fleste biler så er det Dexron II/III automatkasseolje som er på servoen. En del biler krever dog spesialolje på servoen, men hvilken olje som skal være på servoen står i bilens instruksjonsbok. Oljen du har på bildet tilfredstiller Dexron II/IID bare så det er nevnt.

Lenke til kommentar

På endel biler skal ATF absolutt ikke brukes. Lekkende tannstang kan bli resultatet.

håper at min ikke er en av de bilene da. vært på torshov for å kjøpe ga meg den, og for sikkertsskyld var en tur på hyundai verksted, spurte dom anbefalte den de og. nå er det gjørt uansett. bytta, men uten noe forandring rattet er like hardt som før. ble litt skuffa

Endret av halaa
Lenke til kommentar

På endel biler skal ATF absolutt ikke brukes. Lekkende tannstang kan bli resultatet.

håper at min ikke er en av de bilene da. vært på torshov for å kjøpe ga meg den, og for sikkertsskyld var en tur på hyundai verksted, spurte dom anbefalte den de og. nå er det gjørt uansett. bytta, men uten noe forandring rattet er like hardt som før. ble litt skuffa

Er servoen tung? Dårlig servopumpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...