halaa Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) har hatt denne flasken for lenge siden, trodde det er girolje for automatkassa, var på torshov i dag for å kjøpe servo veske/olje dom ga meg en sånn. tenkte at jeg har jo en sånn. Nå er den der servo veske/olje, det står jo 'Automatic transmission fluid' på flasken som blir girolje for automatkassa hvis jeg ikke tar feil. takk Endret 25. mars 2010 av halaa Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Om jeg ikke tar helt feil så kan man bruke/ det brukes samme olje i begge komponentene. Jeg blir nå litt usikker nå som det spørres om det om jeg tenker meg om :/ Lenke til kommentar
halaa Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 er litt usikker jeg og. men karen på torshov etter at han fikk bilen's reg.nr og sjekka det på PC mente at den der er riktig servoveske til bilen. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Ja, det er i mange tilfeller riktig olje, men det spørs på bilmerke. Du kan ringe merkeforhandler eller sjekke selv HER (klikk) Ole Endret 25. mars 2010 av Ole3 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 På de aller fleste biler så er det Dexron II/III automatkasseolje som er på servoen. En del biler krever dog spesialolje på servoen, men hvilken olje som skal være på servoen står i bilens instruksjonsbok. Oljen du har på bildet tilfredstiller Dexron II/IID bare så det er nevnt. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Slik olje blir ofte brukt som servo-olje, men på litt nyere biler er det ofte chf olje som brukes Noen modeller bruker også psf olje. sjekk alltid lokket på servobeholderen for info om hvilken servo-olje du skal bruke. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 På endel biler skal ATF absolutt ikke brukes. Lekkende tannstang kan bli resultatet. Lenke til kommentar
halaa Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) På endel biler skal ATF absolutt ikke brukes. Lekkende tannstang kan bli resultatet. håper at min ikke er en av de bilene da. vært på torshov for å kjøpe ga meg den, og for sikkertsskyld var en tur på hyundai verksted, spurte dom anbefalte den de og. nå er det gjørt uansett. bytta, men uten noe forandring rattet er like hardt som før. ble litt skuffa Endret 29. mars 2010 av halaa Lenke til kommentar
rublings Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 På endel biler skal ATF absolutt ikke brukes. Lekkende tannstang kan bli resultatet. håper at min ikke er en av de bilene da. vært på torshov for å kjøpe ga meg den, og for sikkertsskyld var en tur på hyundai verksted, spurte dom anbefalte den de og. nå er det gjørt uansett. bytta, men uten noe forandring rattet er like hardt som før. ble litt skuffa Er servoen tung? Dårlig servopumpe? Lenke til kommentar
halaa Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) er litt tungt ja til man blir vat til det. kan være sølv pumpa eller kan godt hende at dom er slik veit ikke er jo en gammel 95 mod, men godt brukbart. Endret 29. mars 2010 av halaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå