Einz0r Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Hei. jeg spiller trackmania men grafikken er ikke helt god. Har fikset grafikk instillingene på high og veryhigh, men noe blir forsatt litt dårlig. kjører på 1400*900 i windows og i spillet. lagt til et bilde. Endret 25. mars 2010 av Einz0r Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) nå funker bildet Endret 25. mars 2010 av Einz0r Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Pass på at teksturinstillingene er satt til maksimum og at du kjører 8x/16x anisotropic filtering (AF). Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 fortsatt det samme Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 har jo Nvidia geforce 9800GTX som skal være ganske så bra. kan det være noe med nvidia controlpanel instillinger eller noe sånt? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 9800GTX er ikke spesielt bra lenger. Og Trackmania trenger faktisk ganske mye maskinkraft for å kjøre skikkelig. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 9800GTX er ikke spesielt bra lenger. Og Trackmania trenger faktisk ganske mye maskinkraft for å kjøre skikkelig. Tull.. Et 9800GTX er like bra nå som da det kom ut. Trackmania trenger ikke så mye maskinkraft som du får det til å høre ut som. Jeg kjører det glatt med mitt 8800GT. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg glemte egentlig hvor "nytt" 9800GTX egentlig er, tenkte vel i farten på første kortene som het 9800, de fra ATI. Ditt skal selvfølgelig ikke ha noe problem med TM, selv om spillet krever sitt. Hvis det funket fint før, men ikke nå mer. Ta ut kortet, blås det reint for støv. Ta gjerne å skru til alle skruene på baksiden, slik at ting sitter godt også. Støvet setter seg i kjøleribbene og hindrer luftgjennomstrømning, og da blir kortet varmere. Hvis da man er uheldig at en til to skruer har løsnet litt pga vibrasjoner, så kan en liten komponent ha litt mer varme enn den skal, selv om dette kanskje ikke vises i temperatur visningen. Hva er tempen på? Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Temperaturen ligger på 44-48 grader Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg stjeler denne tråden for å spørre om: Når jeg skrur alt på fullt så kommer det masse strimler med lys over alt hvor det skal være lys. Kan prøve å ta et bilde når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg stjeler denne tråden for å spørre om: Når jeg skrur alt på fullt så kommer det masse strimler med lys over alt hvor det skal være lys. Kan prøve å ta et bilde når jeg kommer hjem. Slik at lyset fra f.eks. en lampe henger igjen i bildet? Da er nok motion blur skrudd på, og maskinen ikke kraftig nok til å kjøre den riktig. Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Fikk det til Endret 10. april 2010 av Einz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå