Gå til innhold

Trackmania grafikkproblem

Anbefalte innlegg

Hei. jeg spiller trackmania men grafikken er ikke helt god. Har fikset grafikk instillingene på high og veryhigh, men noe blir forsatt litt dårlig. kjører på 1400*900 i windows og i spillet. lagt til et bilde.trackmaniasajkd.jpg

Endret av Einz0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9800GTX er ikke spesielt bra lenger. Og Trackmania trenger faktisk ganske mye maskinkraft for å kjøre skikkelig.

Tull..

Et 9800GTX er like bra nå som da det kom ut.

Trackmania trenger ikke mye maskinkraft som du får det til å høre ut som.

Jeg kjører det glatt med mitt 8800GT.

Lenke til kommentar

Jeg glemte egentlig hvor "nytt" 9800GTX egentlig er, tenkte vel i farten på første kortene som het 9800, de fra ATI.

Ditt skal selvfølgelig ikke ha noe problem med TM, selv om spillet krever sitt.

Hvis det funket fint før, men ikke nå mer. Ta ut kortet, blås det reint for støv. Ta gjerne å skru til alle skruene på baksiden, slik at ting sitter godt også. Støvet setter seg i kjøleribbene og hindrer luftgjennomstrømning, og da blir kortet varmere. Hvis da man er uheldig at en til to skruer har løsnet litt pga vibrasjoner, så kan en liten komponent ha litt mer varme enn den skal, selv om dette kanskje ikke vises i temperatur visningen.

Hva er tempen på?

Lenke til kommentar

Jeg stjeler denne tråden for å spørre om:

Når jeg skrur alt på fullt så kommer det masse strimler med lys over alt hvor det skal være lys. Kan prøve å ta et bilde når jeg kommer hjem.

Slik at lyset fra f.eks. en lampe henger igjen i bildet?

Da er nok motion blur skrudd på, og maskinen ikke kraftig nok til å kjøre den riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...