Petteram Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det der er ikke et frø. Det er frisyren til Don King :!: Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det der er ikke et frø. Det er frisyren til Don King Don King i motvind! :!: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Det der er ikke et frø. Det er frisyren til Don King Don King i motvind! :!: :!: :!: he,he..dere finner på det. Kjente ikke han jeg, men måtte sjekke, fant noen morsomme bilder ja, skulle tro han hadde stukket hodet inn i klematisen min... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det der er ikke et frø. Det er frisyren til Don King Don King i motvind! :!: :!: :!: he,he..dere finner på det. Kjente ikke han jeg, men måtte sjekke, fant noen morsomme bilder ja, skulle tro han hadde stukket hodet inn i klematisen min... Det var vel en litt frekk kommentar til deg å være Randi :!: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Var den frekk? Han som eventuelt var frekk hvis han har vært med hodet der, i klematisen...mange frø-tufser som har satt seg fast der ja... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Var den frekk? Han som eventuelt var frekk hvis han har vært med hodet der, i klematisen...mange frø-tufser som har satt seg fast der ja... :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Bilder og kommentarer... You kill me Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Da har rødveisen sprunget ut, den må få være med i år også. Bilde 21– 21.April: Hepatica nobilis Rubra plena (fylt rødveis) Exif: 2.5– f/22.0 - ISO 100 Exposure Compensation: 0 AF Mode: Manual focusing Lens: Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro Alternativt: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Litt utbrent magenta, kanskje, i alle fall på den siste.. Pleier å skyte mine blomster i RAW, og dra eksponeringen litt ned i etterbehandlingen, for å få riktige farger.. Nydelig blomst, da! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Litt utbrent magenta, kanskje, i alle fall på den siste.. Pleier å skyte mine blomster i RAW, og dra eksponeringen litt ned i etterbehandlingen, for å få riktige farger.. Nydelig blomst, da! Det er i RAW ja...og jeg vet jeg har vansker med den rødfargen, lett at det virker utbrent i "kantene" ja...må jobbe for å mestre det. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det er i RAW ja...og jeg vet jeg har vansker med den rødfargen, lett at det virker utbrent i "kantene" ja...må jobbe for å mestre det. Skru på highlighting av ubrente farger og forsøk å dra ned exposure-slideren til den ikke er utbrent lenger. Ja, bildet blir litt mørkt, men det er prisen for å presentere überkraftige blomsterfarger.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Bildet i raw viser faktisk ingen Highlight Alert, men her har jeg i hvert fall dratt ned noe: Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Likte best versjon 2, det gjorde seg litt mørkere. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Likte best versjon 2, det gjorde seg litt mørkere. OK, har gjort den om nå...blir ikke så blass i kantene da.. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 ..og jeg vet jeg har vansker med den rødfargen, lett at det virker utbrent i "kantene" ja... Ditto her, flott farge i naturen som nesten alltid skjærer seg for meg når elektronene skal gjenskape den - men din versjon 2 ble jo riktig bra Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Så våknet en av mine overvintrede pelargonier til live igjen Bilde 22– 22.April: Pelargonium zonale Exif: 1/8– f/16.0 - ISO 100 Exposure Compensation: 0 Lens: Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro Tror k.n.b har rett med støv-snakket sitt ja. Skal kjøpe en blåse på apotek, vet ikke hvordan den skal brukes eller om jeg tør bruke den. Men disse dottene er irriterendes. Ser sensor-støv her hvor blender er liten f/22, dette bildet kunne vært bedre enn det som jeg har valgt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Nydelig blomst - for noen former! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Det var så mye sol i dag da jeg hadde tid til å fotografere, så det ble ikke helt vellykket. Det er mye vårblomstring nå, og selv om de i spoiler er finere, velger jeg denne lerkesporen som er litt spesiell Bilde 23– 23.April: Corydalis ornata Exif: 1/125– f/9.0 - ISO 100 Exposure Compensation: 0 Lens: Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro Endret 24. april 2010 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå