tomsi42 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jøss det var da en skitten blomst. Vasker du ikke blomstene dine som endel av vårpussen altså? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 6 april får jammen hårene til å reise seg :!: Du er jammen blitt flink på macro Randi Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Tussilagoen var knallsterk. Overgår nesten sola i utstråling. Liker også seljeskuddet godt. Dagens alternativ var råtøft (blåveis som åpner seg). Takk for det,k.n.b, men jeg synes disse motivene mine begynner å bli litt stereotype. (Men,men, hadde jo satt meg fore å vise at våren kommer, og kanskje ta noen av de samme bildene som i fjor...så blir det jo slik da, lite kreativt) Jøss det var da en skitten blomst. Vasker du ikke blomstene dine som endel av vårpussen altså? Prøvde litt, men jeg ødela bare...skal se om de andre som kommer senere er litt mere rene og pyntelige 6 april får jammen hårene til å reise seg :!: Du er jammen blitt flink på macro Randi Takk, takk, kunne vært bedre, men veldig travel idag...og det objektivet er veldig bra egentlig, bedre enn 60mm'n, men så er det dyrere også Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Bruker tråden din som en guide for når jeg skal ta opp kameraet igjen Veldig bra hittil! Like interessant hvert år.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 I dag kom jeg hjem så sent, og det regnet så det ble et hastverksbilde av denne sedumen som ble så endret i regn, mørkere liksom. (Har den samme i spoiler på 6. april) Bilde 8 – 8.April:Sedum spathulifolium i regn Exif: 1– f/14.0 - ISO 200 Exposure Compensation: 0 Lens:Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Påfallende kontraster når man ser litt nærmere. Bladene er så blanke at omgivelsene speiles perfekt ytterst, mens det går over i matt metallgrått innerst. Går du og drysser aluminiumspulver på disse? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Påfallende kontraster når man ser litt nærmere. Bladene er så blanke at omgivelsene speiles perfekt ytterst, mens det går over i matt metallgrått innerst. Går du og drysser aluminiumspulver på disse? Neida, helt naturlige de der, de har litt slikt belegg på seg.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Litt spesiell blomst I dag - del av middagen, det er den siste måneden med R i navnet at Gadus morhua bør fortæres. Bilde 9 – 9.April: Gadus morhua Exif: 1/8– f/7.1 - ISO 100 Exposure Compensation: 0 Lens: Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro vårtorsk, for de som ikke så det Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 En skikkelig slappfisk? Ja, veldig slapp...så vår-slapp som det går an å være, helt 0-stilt den der ..men med hvitvin til så smakte det godt, serverte for hjulskifteren idag så ble det ikke tid til annet bilde. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Tipper det var sånn øgene mine så ut etter operasjonen :!: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Tipper det var sånn øgene mine så ut etter operasjonen :!: Uffda, skulle kanskje hatt solbriller på seg den vår-torsken, så slapp vi å se de stygge øynene dens. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Uffda, skulle kanskje hatt solbriller på seg den vår-torsken, så slapp vi å se de stygge øynene dens. Stygg og stygg. Litt verre med de flekkene i synsfeltet, hvor er torskelinsepennen? En grei innføring i denne delen av torskens anatomi, men om den har stær blir det vel verken fugl eller fisk. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Skadet frontlinse - noen skulle nok brukt UV-filter.. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Stygpent er et ord jeg har hørt brukt noen ganger og her passet det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Stygpent er et ord jeg har hørt brukt noen ganger og her passet det. Nei, nesten bare stygt...(Skjønt bildet som sådan var jeg ganske bra fornøyd med) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Bilde 10 – 10.April: Hagehansker til våronn? Exif: 1/100– f/7.1 - ISO 100 Exposure Compensation:-1/3 Focal Length:41.0 mm Lens: Tamron 17-50mm Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Heh - et "sittende og lure"-bilde. Er det en båt? ..Og er det der ganske enkelt en verktøybenk som lener seg mot båten, eller er det en anordning av noe slag som holder båten oppe? ..Og hva er det som egentlig står der? Opp med hånda alle de som ikke klarte å se på bildet uten å holde hodet på skakke og prøve å finne ut av hva det nå står. ..Selv om jeg er en racer i å lese opp ned, så måtte jeg legge hodet på skakke. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Er dette hagehansker altså? Ser rimelig velbrukte ut. Det gjør for øvrig de andre remediene i bildet også. Går ut i fra at du tok bildet med en brukt sensor... Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det der ser ut som båtpuss for meg - og det er definitivt en vårsyssel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå