Gå til innhold

Aprilfest 2010 - RandiA - Er våren i rute?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spoileren ga Little Shop of Horrors-assosiasjoner.. :D

Nam nam ...

Feed me! Likte helt klart spoileren best - pga. LSoH-assosiasjonen.

28.-29.: En plante du ikke kan identifisere? Jeg kansellerer påsekferien.

29.-30.: Her gikk assosiasjonene til fluelarver i et råttent lik. :sick:

En plante...neida, det er skudd på et tre...og jeg er ikke flink med trær nei, har en del å lære der :roll:

Uffda...fluelarver kan jeg gå med på ja :yes:

Lenke til kommentar

Jeg tenker det ofte når jeg ser makroene dine, at planter kan se veldig skumle ut. :)

Spesielt stilige var de røde alien-peonene og den uidentifiserte, og liker tanken på at det kanskje er en lind. -Det er etternavnet mitt! :D

Lenke til kommentar

Lind er fint ja, både som navn og blader, blomst og te...Marcel Proust var opptatt av Madeleine kaker dyppet i lindebladte...så jeg håper det var lind det der. (Holder på med et Proust prosjekt i bokbloggen min for tiden)..vi sier det skuddet er Gia Lind sitt symbol .... ved siden av kattene da :yes:

Lenke til kommentar

Takker for en flott tråd, med mange pene bilder (som ofte starter assosiasjoner til helt andre ting enn flora)wink.gif . Må også få si at du har bidratt til å gjøre denne festen svært hyggelig, ved utrettelig å gi oppmuntrende kommentarer rundt omkring i trådene - tusen takk!inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

Takker for en flott tråd, med mange pene bilder (som ofte starter assosiasjoner til helt andre ting enn flora)wink.gif . Må også få si at du har bidratt til å gjøre denne festen svært hyggelig, ved utrettelig å gi oppmuntrende kommentarer rundt omkring i trådene - tusen takk!inv_biggrin.gif

Takk og takk...her er da bare hyggelige og flinke fotografer, men dessverre blir det ikke nok tid til å studere alt så godt som jeg ville...takker alle som jeg har fått sett i trådene til og alle som har deltatt, og alle motiverende kommentarene jeg har fått her. :D:w00t:

Lenke til kommentar

Til Anew og andre som reagerte på uidentifisert skudd på tre (Bilde 28, 29.april). Nå har jeg identifisert saken, den har kommet litt lengre i utvikling nå (så det på fototreff lørdag)...det er Sambucus racemosa. (Rødhyll)

Randi

Takk for en flott aprilfest, RandiA. Mange meget flotte blomsterbilder å finne her.

Takker for det...hyggelig å April-feste sammen dere... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...