ok67 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Som vanleg, mange fine blomstermakroar Randi. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Spoileren ga Little Shop of Horrors-assosiasjoner.. Nam nam ... Feed me! Likte helt klart spoileren best - pga. LSoH-assosiasjonen. 28.-29.: En plante du ikke kan identifisere? Jeg kansellerer påsekferien. 29.-30.: Her gikk assosiasjonene til fluelarver i et råttent lik. En plante...neida, det er skudd på et tre...og jeg er ikke flink med trær nei, har en del å lære der Uffda...fluelarver kan jeg gå med på ja Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg tenker det ofte når jeg ser makroene dine, at planter kan se veldig skumle ut. Spesielt stilige var de røde alien-peonene og den uidentifiserte, og liker tanken på at det kanskje er en lind. -Det er etternavnet mitt! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Lind er fint ja, både som navn og blader, blomst og te...Marcel Proust var opptatt av Madeleine kaker dyppet i lindebladte...så jeg håper det var lind det der. (Holder på med et Proust prosjekt i bokbloggen min for tiden)..vi sier det skuddet er Gia Lind sitt symbol .... ved siden av kattene da Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Takker for en flott tråd, med mange pene bilder (som ofte starter assosiasjoner til helt andre ting enn flora) . Må også få si at du har bidratt til å gjøre denne festen svært hyggelig, ved utrettelig å gi oppmuntrende kommentarer rundt omkring i trådene - tusen takk! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Takker for en flott tråd, med mange pene bilder (som ofte starter assosiasjoner til helt andre ting enn flora) . Må også få si at du har bidratt til å gjøre denne festen svært hyggelig, ved utrettelig å gi oppmuntrende kommentarer rundt omkring i trådene - tusen takk! Takk og takk...her er da bare hyggelige og flinke fotografer, men dessverre blir det ikke nok tid til å studere alt så godt som jeg ville...takker alle som jeg har fått sett i trådene til og alle som har deltatt, og alle motiverende kommentarene jeg har fått her. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Takker for mange fine blomsterbilder, med spennende arter og fine kommentarer. Har blitt noen blomsterbilder på meg også, men de var ikke akkurat så eksotiske som dine.. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Takk for en flott aprilfest, RandiA. Mange meget flotte blomsterbilder å finne her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Til Anew og andre som reagerte på uidentifisert skudd på tre (Bilde 28, 29.april). Nå har jeg identifisert saken, den har kommet litt lengre i utvikling nå (så det på fototreff lørdag)...det er Sambucus racemosa. (Rødhyll) Randi Takk for en flott aprilfest, RandiA. Mange meget flotte blomsterbilder å finne her. Takker for det...hyggelig å April-feste sammen dere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå