aremidtb Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Heisann folkens. Er i det spørrende hjørnet denne uka. Fordi jeg har fått mer hardware i pc'en min. Dette inkluderer også et nytt skjermkort av typen HD 5870. Jeg har nå altså to av disse og prøver da å få de til å fungere sammen. I driveren (10.3) er CrossfireX aktivert og det står at jeg har to skjermkort koblet til. Men i praksis er det noe helt annet. Tenkte jeg først skulle kjøre en runde i 3dmark 06 for å se forbedringene i skjermytelsen. Men så viser det seg at det faktisk gir lavere ytelse med Crossfire aktivert, enn hva det faktisk gir med et enkelt kort. Og i MSI Afterburner sin burntest for to stk. GPU'er så får jeg også 100% load på begge kortene. og temperaturen stiger. Så jeg forundrer meg en del... Så jeg lurer på om noen kan han noen ideer om hva som evt kunne være galt. Fordi jeg har prøvd en del, og tenkt en del, men det ser altså ikke ut til å fungere, samme hvor mye jeg vil. Blir veldig glad om noen har noen forslag, eller ideer rundt dette problemet! Mvh Are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå