tomsi42 Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 26. Kaos E-620 + ZD 25mm @ 1/250s; f/5,6; ISO 200 Denne har tålt vinteren noe bedre enn naboen rundt hjørnet ... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Den så da litt ensom ut stakkar.... (Det var for:25. Roadblock revisited.) Endret 27. april 2010 av RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 "Roadblock revisited" - Rimelig dystre saker. Selve steinen ser også temmelig dyster ut i "ansiktet". Vi kan vel også ane hvor den har brutt ut av storfamilien. "Kaos" - Det får man si, tittelen var ikke helt uten dekning. Spørs om vi ikke får se noe helt annet hvis det blir enda en revisited om noen uker. Ser ut som den eier veggen rett og slett. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 "Roadblock revisited" - Rimelig dystre saker. Selve steinen ser også temmelig dyster ut i "ansiktet". Vi kan vel også ane hvor den har brutt ut av storfamilien. :!: :!: :!: "Kaos" - Det får man si, tittelen var ikke helt uten dekning. Spørs om vi ikke får se noe helt annet hvis det blir enda en revisited om noen uker. Ser ut som den eier veggen rett og slett. Ja, så ut som den krevde sitt territorium den der... Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Den så da litt ensom ut stakkar.... (Det var for:25. Roadblock revisited.) Helt enig den så litt stakkarslig ut og utstøtt. Litt dystert bilde igrunnen som passet bra i svart hvitt. Dystert og kanonbra! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Takk for hyggelige kommentarer. Jeg er også fornøyd med utgave #2 av Roadblock. Så da tåler dere vel litt mer sort/hvitt. 27. Bare jug E-620 + ZD 9-18mm @ 1/640s; f/8; ISO 400 Dette motivet var nylig observet i Aftenposten. Da jeg oppdaget hvor det var, så møtte jo jeg også prøve meg ... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 :!: :!: skal si du finner motivene..gjorde seg i svart-hvitt Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 ... og hvor er alle de glade badende? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 :!: :!: skal si du finner motivene..gjorde seg i svart-hvitt Det er ikke jeg som finner de - de bare kommer og presenterer seg ... og hvor er alle de glade badende? Jeg står med rygggen til nudiststranda ... And now over to something completely different more of the same. 28. Mot lysere lue III E-620 + ZD 35mm @ 8s; f/11; ISO 200 Alternativt bilde i spoiler. Gratulerer med dagen Vi feieret en kollega somnylig fylte 50 år Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Fyrstikker og Jameson? Aha - et eller annet flambé! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Fyrstikker og Jameson? Aha - et eller annet flambé! Time will show 29. En klassiker EOS 30D + EF 35mm f/2 @ 1/250s; f/8; ISO 200 + blits reflektert fra taket Fotoklubben har stilleben som tema i neste konkurranse - noe jeg ikke er god på, så jeg har begynt å øve (eller repetere som det også heter). Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Pokker - nå fikk du meg til å ønske meg en utvidelse av signaturen min Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 "Bare jug" - Sterk melding, men noen foretrekker nordlig temperatur. "Mot lysere lue III" - Det som slo meg aller først, var at det var to trommestikker som lå der. Og så, at det der var jo en morsom vri på trommestikker. Men det luktet antakelig svidd av den assosiasjonen. "En klassiker" - Øh, er det der i ditt eie? Fin bakgrunn i alle fall. Vel, må innrømme at jeg ikke aner hva slags status den der hadde i sin tid. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det var da bra fokus på den der da... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Pokker - nå fikk du meg til å ønske meg en utvidelse av signaturen min De er ikke dyre, så det er bare løp og kjøp "Bare jug" - Sterk melding, men noen foretrekker nordlig temperatur. "Mot lysere lue III" - Det som slo meg aller først, var at det var to trommestikker som lå der. Og så, at det der var jo en morsom vri på trommestikker. Men det luktet antakelig svidd av den assosiasjonen. "En klassiker" - Øh, er det der i ditt eie? Fin bakgrunn i alle fall. Vel, må innrømme at jeg ikke aner hva slags status den der hadde i sin tid. Takk for gode kommentarer, som alltid. Olympus XA har blitt en klassiker på grunn av flere ting - god optikk, god lysmåler, hendig format og designet. Det var lenge det minste kameraet som tok vanlig 135 film. Det var da bra fokus på den der da... Blir det når en blender nok ned Dette er jo heller ikke makro, så da blir det lettere få større dybdeskarphet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Fotoklubben - du kunne ta bilde av en fot plantet på bakken? Veldig fint lys du fikk over optikken der, synes jeg! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Fotoklubben - du kunne ta bilde av en fot plantet på bakken? Tanken har streifet meg Veldig fint lys du fikk over optikken der, synes jeg! Takk. Er rimelig fornøyd selv - det er en ting å forske på i fremtiden. På tide å avrunde denne festen - ikke så mange blinkskudd denne gangen synes jeg, men et par har det vel blitt. 30. Lys lue - nok en gang. E-620 + ZD 35mm @ 1/10s; f/11; ISO 200 Koblingen til bildet den 28. kan dere se her: Takk for denne gang og takk for de gode kommentarene. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Aha - det var en plan.. Takker for morsom fest! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det ble jo riktig stemningsfullt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå