tomsi42 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Bruker: tomsi42 Utfordring: Alt kan repeteres Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Det jeg har Tilleggsutfordring: Fokusere på skarphet. Skarpe opp fokuseringsferdighetene. I april skal jeg så mye som mulig oppsøke motiver jeg har tatt bilde av før, og prøve å ta nye og bedre utgaver av de. I påsken er det mulig at jeg velger et motiv som jeg prøver forskjellige varianter av. Jeg vil samtidig se på hvor skarpt jeg kan få det før jeg begynner PP. edit: Jeg vil også titte litt på repetive mønstre og slikt for å få litt variasjoner. Endret 1. april 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 2009? Skal det repeteres, så skal det repeteres Er fikset nå. Er en racer på Cut & Paste, men suger på korrektur. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Trodde du hadde funnet nøkkelen til tidsreiser... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Trodde du hadde funnet nøkkelen til tidsreiser... Det hadde vært noe. Men da hadde jeg reist til 1910 eller deromkring Endret 25. mars 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Dette kan bli gøy å følge med på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 1. Lys på lys på lys ... Ingen stor start, men et motiv som som jeg kan bruke ganger. Med det været som er nå om dagen, frister det ikke å gå ut for å finne motiver. E-620 + ZD 35mm f/3,5 @ 1/30s; f/4; ISO 800 Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lys og varme settes pris på - men du må jo tenne på! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lys og varme settes pris på - men du må jo tenne på! De hadde i hvert fall påskegulfargen, men ja det første som slo meg var at det ikke var tent. Kanskje vi får se det i morgen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Herlig gulfarge på de der...tenkte faktisk tanken på to gule selv i dag, for de står i to flotte kunst-staker jeg fikk til påske, får bli en annen dag...uten motiv. (Trodde du skulle ha trærne i dag jeg...) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det lys, har du lov - fine farger! Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fin bruk av farger, teksturer, former og dybdeskarphet Det uskarpe høylyset som skaper en skarp sirkel napper blikket litt oppover mot venstre hjørne, men ellers var det en fin, myk start! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Det var hyggelig at dere likte min lille studie. Skal se om vi ikke får fyrt de opp en kveld. Over til dagens tema. 2. På hytta, v2 Ble ikke overstrømmet av applaus på forrige utgave*, men denne er muligens bedre? Dette er ihvertfall noe nærmere hva jeg hadde tenkt meg. E-620 + ZD 14-42mm f/4-5.6 @ 1/200s; f/5,6; 14mm; ISO 200 *) men jeg fikk velfortjent kritikk Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Likte utsnittet riktig godt denne gang. Spesielt den øvre delen med himmelen, at du ikke kuttet trærne. Stilig at du har det du repeterer tilgjengelig for sammenlikning. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Stil over den der i sort-hvitt, ser litt forlatt ut det skret, skaper fin ensomhets-stemning Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hytta er litt i stil med campingvogna du plar ta bilete av. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Hytta er litt i stil med campingvogna du plar ta bilete av. Er dere snille gutter og jenter, så kan det hende det blir en campingvogn på dere også Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Liker den nye bedre, men så er jeg ikke helt sikker på om det er repetisjon? Syns stemningen kom godt frem Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Liker den nye bedre, men så er jeg ikke helt sikker på om det er repetisjon? Syns stemningen kom godt frem Det jeg gjorde i dag er det som var den oprinnelige tanken bak årets aprilfest. Finne motiver jeg har tatt bilder av før (og presentert på dette forumet), og ta de på nytt. Men ettersom jeg ikke alltid er på steder hvor jeg har tatt bilder før, så tillater jeg meg alternative tolkninger av oppgaven Jeg liker også denne utgaven mye bedre enn den forrige. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Enig i at repitisjonen var bedre enn originalen, men jeg blir veldig nysjerrig på hva den veien nede i venstre hjørne kunne ha tilført bildet... Liker godt den svake bruntonen i konverteringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå