hernil Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Den siste tiden har Amobil.no fått pes for det noen brukere omtaler som forskjellsbehandling under tester. Fra og med nå er dette arenaen å ta denne tilbakemeldinger på. De enkelte kommentartrådene til en test skal ikke lenger benyttes for dette. Dette vil håndheves hardt og det som ikke er hensiktsmessig å flytte når det feilpostes vil bli slettet. Minner om at vi er avhengige av brukeres rapporter for å kunne henge med på alt, ikke hold tilbake på rapportene Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Forskjellsbehandling er etter min mening greit til en viss grad. Det er dumt å måle i GHz, megapixler og så videre for ytelse, når det er selve operativsystemet som ofte har mest å si. iPhone er på ingen måte en rask telefon teknisk, men er likevel meget responsiv. Jeg synes det burde legges mer vekt på grensesnittet også, men det blir kanskje litt vanskelig med så mange Android-telefoner som ikke skiller seg fra hverandre. Men generelt sett ville jeg selv syntes at det var urettferdig at en telefon proppet med teknologi, men som kjører Windows Mobile 6.5 eller lignende "dårlig" software får toppkarakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå