Gå til innhold

SLI eller ikke?

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har tenkt å kjøpe meg ny pc snart, og da lurer jeg på om jeg skal kjøpe med 2 skjermkort eller et.

spørsmålet mitt er da, hva er forskjell mellom SLI og ikke, og bør jeg kjøpe 2 skjermkort og kjøre SLI?

Mvh Steinar

BTW: ja jeg vet jeg må kjøpe 2 like skjermkort;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Hadde samme problemet med mine to gamle skjermkort (GTX 275). Jeg havnet da på og kjøpe to kort, istedet for ett (295, da ati ikke hadde nye kort der og da). Kjøpte 275, men angret. Mer bråk og ingen mulighet for senere oppgradering var er to minuser med SLi.

PS: Ingen vits og kjøpe Nvidia kort før de har lansert 400-serien. Om du skal kjøpe nå, får du MYE mer for pengene med ATI 5800

Lenke til kommentar

eneste grunnen til å kjøpe Nvidia er om du bruker Cuda til programmering hvis jeg husker rett, spiller mange spill som støtter physX eller om du har penger til overs til å kjøpe Nvidia 3D Vision som bare ser awesome ut ;)

personlig så syns jeg nesten GTX 280 kortet mitt ga hakket bedre bilde enn 5870 min. bakken og sånne ting så litt annerledes ut. men det her har jeg bare merka i Age of Conan. kjørte begge på DX10 og fullt på video options

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...