Crazy Joe Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Når en ddr minnebrikke har winbond ! Hva betyr det og hva utgjør forskjellen med eller uten ? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det betyr at selve brikkene, på brikken er av merket winbond. Disse har vist seg å være svært overklokkingsvennlige, og verd de ekstra kronene som disse koster. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Winbond er en minnebrikke produsent. de lager selve brikkene som er på silikonen for å si det slik nå har det seg slik at winbond er en meget annerkjent produsent, og det er et kvalitetsstempel at f.eks Twin-Mos presiserer at det er winbond brikker på minnet. Winbond brikker er som regel meget gode overklokkere, iallefall i forhold til pris, og mange her på forumet vil anbefale dem, hvis du f.eks. ikke har penger tytende ut av øret, og kjøper de beste corsair brikkene jeg ville iallefall kjøpt Twinmos med winbond, hvis jeg skulle tenke på å overklokke (heck, selv uten overklokking ). Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Ok, så utgangspkt så yter de ikke noe mer en vanlige brikker bare at det er mer kvalitet pluss litt mere overklokkings vennlige. Takk for svaret Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 du kan nok kjøre dem med litt mer aggresive timings enn en standard brikke på samme hastighet? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Om du ikke skal klokke dem er det egentlig ikke så alt for mye vits i. Brikker som er spesifiserte for en hastighet klarer alltid den spesifiserte hastigheten. Men, brikkene med winbond er jo ikke akkurat så mye dyrere enn de som er uten... ca 80kr i forskell på en 512MB brikke Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg så du lurte på Corsair brikker også.. da kan det være kjekt å vite Corsair også bruker Winbond moduler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå