Trappa#2404 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei. jeg har nettop fått skaffet meg en hd ready TV og 2 lcd skjermer til min data. Men jeg får ikke alle 3 til og kjøre samtidig. koblet TV'en til dataen med HDMI kabel og skjermene med vanlig DVI jeg kjører et skjermkortsom står at kan støtte 3 skjermer, menne med ATI catalyst kan jeg bare konfigurere 2, så jeg må offre en av skjermene. jeg kan ikke måtte gå inn der hele tia for og endre hvor jeg skal vise filmer og sånt. så mit spm er vel egentlig om det er noen mulighet for og kjøre 3 skjermer? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 For å få brukt 3 skjermer så må ene skjermen kjøres på displayport utgangen. Så det du må gjøre er å enten kjøpe en skjerm med displayport inngang eller et aktivt display port adapter (~800kr). Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 For å få brukt 3 skjermer så må ene skjermen kjøres på displayport utgangen. Så det du må gjøre er å enten kjøpe en skjerm med displayport inngang eller et aktivt display port adapter (~800kr). Hvorfor gjør de det så vanskelig a? Lenke til kommentar
Trappa#2404 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 og hvordan kjører jeg på displayport utgang? xD Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Du skaffer en skjerm med displayport-inngang, og en displayport-kabel, og så kobler du de sammen med skjermkortet. De bruker kun to dvi/hdmi kontakter pga lisenser. Lisenskostnaden for dvi/hdmi er rimelig høy, der DisplayPort er et åpent format, og dermed gratis å bruke. Lenke til kommentar
Trappa#2404 Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 er ikke sikker på om jeg har dette, fordi jeg ikke sitter på dokumentasjon på alle skjermene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå