Joananas Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Heartgold og Soulsilver imponerer, nesten ti år etter originalutgavene. Les mer Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 og det er at spillet fremdeles tar i bruk spinkle og for å si det på godt norsk, helt grusomme 8-bit lyder Jeg syntes at 8-bit musikkn gir litt av sjarmen til pokemon spillene:P de er lett og nynne på osv. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dette skal faktisk kjøpes ja, siden jeg ikke har fulgt med siden Gull / Sølv (da serien var på sitt beste). Blir kjekt å få de nyeste spillmekanismene som finnes i de nyere spillene. Og for de som klager på lyden. Ingen kan vel stå i mot et slikt mesterverk (!). "Better watch that, it's awesome". Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 ahhhh, gode tider, gode tider:D Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 OGJEGSOMSOLGTEDSENMIN! Satan! Nå ble jeg trist . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Kjøp en ny DS, Mikkel. It's worth it! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Men jeg skal kjøpe meg kamera Samt finansiere Svalbard Tur om 2 måner... Oh the reality Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ehh, okay. Dropp Svalbard og kjøp deg dette i stedet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Evt. finne ut hvor du bor å nappe din? (det hørtes jævli feil ut Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvis du er jente, burde det gå fint. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Begynner å få mer og mer lyst på en DS Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dette kan virkelig få meg til å kjøpe DS, har prøvd den amerikanske Heart Gold på emulator. Virket lovende, tar det nok på impuls en gang. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Samme situasjon som Mikkel her nesten, solgt DSien min for ikke så lenge siden. Vet ikke helt om det er verdt å kjøpe igjen. Blir jo så og si bare for dette spillet, da det ikke er stort annet jeg kunne tenkt å spille på DS for øyeblikket værtfall. Hmm Fin anmeldelse værtfall. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Dette kommer jeg nok til å kjøpe. Blir aldri for gammel for pokemon Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Til dere som ikke har DS, er det sikkert mulig og ordne seg med en emulator.. Selv om dette ikke gir den samme følelsen : o Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hvor mye er det for en DS Lite/DSi + PKMN SoulSilver egentlig? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Dette spillet stjeler jeg lett DSen til bror min for, garantert. Blir en kjedelig ferie for ham og det er at spillet fremdeles tar i bruk spinkle og for å si det på godt norsk, helt grusomme 8-bit lyder Jeg syntes at 8-bit musikkn gir litt av sjarmen til pokemon spillene:P de er lett og nynne på osv. enig! Dette skal faktisk kjøpes ja, siden jeg ikke har fulgt med siden Gull / Sølv (da serien var på sitt beste). Blir kjekt å få de nyeste spillmekanismene som finnes i de nyere spillene. Og for de som klager på lyden. Ingen kan vel stå i mot et slikt mesterverk (!). "Better watch that, it's awesome". WOW that takes me back... Må btw legge merke til at duden som spiller den sangen treffer alle de stille lynraske notene, men klarer å bomme på flesteparten av de trege kraftige tonene. Virker litt inn-ut Hvis du er jente, burde det gå fint. Heter Mikkel. All i'm sayin. Dette kommer jeg nok til å kjøpe. Blir aldri for gammel for pokemon Too right, brother. Blir ikke for gammel for klassikere som mario og pokémon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg