phax Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 hei, er tidligere intel gutt som er vant til boxed kjølere, men har nå tenkt og gå over til amd på grunn av prisen! tenkte da på en xp2500 på et asus A7N8X deluxe.. det jeg stusset på nå var kjølinga, har lyst på den mest stillegående løsningen jeg kan få! spiller ikke og har ikke tenkt og overklokke. har jo hørt mye bra om thermalright SLK900 med en papst vifte på.. men hvor stille papst vifte kan jeg velge? blir det for svakt med en 23 dB (61m³/time) + viftestyring? og hvordan er slk900 mot f.eks slk600? kunne jeg spart meg litt penger her uten og svi cpu'n eller gå opp i støynivå? takker for alle svar! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Uten spilling og overklokking kan du sikkert kjøre en 12 db. Men jeg ville nok valgt en 19 db. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 SLK-800 m. <26dB vifte. Da "spiser" ikke kjøleribba opp noen RAM-slotter. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Uten spilling og overklokking kan du sikkert kjøre en 12 db. Men jeg ville nok valgt en 19 db. 80mm vifter? så en 23 db 92mm holder i massevis? spiller ikke nei, men bruker maskinen mye til photoshop, illustrator, flash, dw, quark, indesign og slike programmer.. Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Du kan greie deg med en Silent Breeze til en XP2500 Barton. Den bruker jeg. Ligger på idle 40 og load ca. 45 C. Kjører den hastigheten som står i siggen min da.... Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Du kan greie deg med en Silent Breeze til en XP2500 Barton. Den bruker jeg. Ligger på idle 40 og load ca. 45 C. Kjører den hastigheten som står i siggen min da.... hvordan er støynivået på denne da? Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Den blir oppgitt til 19 Db. Vil si at den er nærmest lydløs jeg. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 SLK900 er veldig overkill når du ikke skal overklokke! Gå for Silent Breeze elle MIST Silent Twin hos Microplex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå