RainbowLady Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg har nettopp begynt å bruke en HTC S740 som kjører WM 6.1. Jeg ønsker ikke å bruke noe annet en WiFi til å hente data med, og slettet derfor noe Telenor Internett-greier som lå under GPRS-innstillinger. Vil det være mulig å få denne tilbake, eller? Og er det noen som vet om jeg kan disable EDGE? Ønsker kun å bruke WiFi, samt GSM (den greien hvor man ringer og sender meldinger, hvertfall). Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Kan bare svare på om du kan få tilbake internettinstillingene fra telenor, og ja, det kan du send. Bare send: FIKS WAP til 1999 (for internettinst.) FIKS MMS til 1999 (for MMS inst.) Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 For å forhindre alt annet enn WiFi-trafikk, prøv APNdroid eller Quick Settings. APNdroid hindrer kun alt av slik trafikk, Quick Settings har snarveier til en del andre greie ting også (blåtann, GPS, volum, lys...). Bruker Quick Settings selv til nettopp dette og er meget fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå