Dacca Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Skal vi avtale en dag der vi kan spille litt som en klan eller? Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Jepp, men helst fredag eller lørdag. Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Men fredag rundt kl.6? Er det greit? Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Men fredag rundt kl.6? Er det greit? Den er grei. kl:18 da? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kunne blitt med for treninga si skyld av og til ? Kan sikkert joine på fredagskvelden.. Kanskje ikkje som clan, ettersom eg er i ein. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Add Pop-fiske Spela for det meste SnD, so er ikkje alltid so god med ein gang når eg kjem ut i TDM osv Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Bare ett spørsmål fra kampene i kveld. Virka mikrofonen, hørte dere hva eg sa. Eg kan ikkje høre meg selv, og har ikkje blitt vant med den enda Få opp en hjemme side da. Vel, eg har ikkje peiling på hvordan, men du kan jo komme med forslag til design ol. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bare ett spørsmål fra kampene i kveld. Virka mikrofonen, hørte dere hva eg sa. Eg kan ikkje høre meg selv, og har ikkje blitt vant med den enda Få opp en hjemme side da. Vel, eg har ikkje peiling på hvordan, men du kan jo komme med forslag til design ol. Jeg hørte deg mumle litt Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Jeg hørte deg mumle litt Ver på i morgen, så kan eg ta en test, ordne litt på justeringene ol. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kven er normannen ? Fy F, Interv. med silencer, du tok meg ein del der Hitmarket 3-4 gangar før du drepte meg 4 gangar på rad x) Da leava eg.. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kven er normannen ? Fy F, Interv. med silencer, du tok meg ein del der Hitmarket 3-4 gangar før du drepte meg 4 gangar på rad x) Da leava eg.. Normannen det er meg! Ja, hehe. Første gangen var bare flaks egentlig, jeg bare skjøt! Og så tenkte jeg at han sto der neste runde, så jeg sjekket hvor jeg hadde skutt på glasset, så fant jeg ut at han sto ved kopimaskinen. Tror jeg. Det var en Naaaaaaasty Quick Scope! Var det ikke? Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Da prøver me med en avtalt kamp i morgen lørdag da. Kl:18 eller tidligere?? Det er jo fri Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Greit. Holder på å lage hjemmeside, og jeg regner med at adressen skal være "SnipersofNorway.webs.com", eller "SnipersOfNorway.webs.com" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå