BigNekk Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Du er så dumm du Endret 13. juni 2010 av Cup-Cakez Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Du er så dumm du Du er dum hvis du skriver "dum" med to m-er! Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Du er så dumm du Du er dum hvis du skriver "dum" med to m-er! Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Du er så dumm du Du er dum hvis du skriver "dum" med to m-er! OMG! DOBBLE TAP Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Du er så dumm du Du er dum hvis du skriver "dum" med to m-er! OMG! DOBBLE TAP Så rediger det da Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Du er så dumm du Du er dum hvis du skriver "dum" med to m-er! OMG! DOBBLE TAP Lol, jeg kan ikke dy meg. Double. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Du er så dumm du Du er dum hvis du skriver "dum" med to m-er! OMG! DOBBLE TAP Lol, jeg kan ikke dy meg. Double. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Du er så dumm du Du er dum hvis du skriver "dum" med to m-er! OMG! DOBBLE TAP Lol, jeg kan ikke dy meg. Double. Shad Ap! Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Du er så dum du Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Du er så dumm du Du er dum hvis du skriver "dum" med to m-er! OMG! DOBBLE TAP Lol, jeg kan ikke dy meg. Double. Shad Ap! Det heter Shut up. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Du er så dumm du Du er dum hvis du skriver "dum" med to m-er! OMG! DOBBLE TAP Lol, jeg kan ikke dy meg. Double. Shad Ap! Det heter Shut up. Omg, Veit det da Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Du er så dumm du Du er dum hvis du skriver "dum" med to m-er! OMG! DOBBLE TAP Lol, jeg kan ikke dy meg. Double. Shad Ap! Det heter Shut up. Omg, Veit det da Omg, så skriv det da Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Du er så nøye på rettskriving Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Du er så nøye på rettskriving Der har du meg! Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Du er så nøye på rettskriving Der har du meg! Hehe btw. Du er Normannen sant? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Du er så nøye på rettskriving Der har du meg! Hehe btw. Du er Normannen sant? Ja, og jeg vet at jeg mangler en "d". Det er 3(?) år siden. Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er denne tråden blitt et rettskrivingskurs? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Burde stenge den Hvorfor lurte du på om jeg var "normannen" ? Endret 16. juni 2010 av TheXboxFreek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå