BigNekk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ArTiiC heter den, og ja, det er en sniper clan. Du kan sikkert få en tryout iallefall. heftig! takk for svar Det er muligt du kan få en tryout i helga. vi skal ha tryout med en til. Planen er og ha 8 stk i clanen og vi er 6 aktive. Vi prøver og få opp ei ny heimeside. Hilsen ArTiiC_CaKeZz. Add meg, så skal eg fikse en tryout playstationNetwork is currently undergoing maintenance -.- men skal adde deg når psn blir fiksa takk for muligheten Trur det blir fikset klokka 4 i natt eller blir det nokk i ettermiddag i mårra Har eg lest. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ingen adda nokon. Me har laga ein eigen topic om clanen. Der skal alt foregå! Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ArTiiC heter den, og ja, det er en sniper clan. Du kan sikkert få en tryout iallefall. heftig! takk for svar Det er muligt du kan få en tryout i helga. vi skal ha tryout med en til. Planen er og ha 8 stk i clanen og vi er 6 aktive. Vi prøver og få opp ei ny heimeside. Hilsen ArTiiC_CaKeZz. Add meg, så skal eg fikse en tryout playstationNetwork is currently undergoing maintenance -.- men skal adde deg når psn blir fiksa takk for muligheten Trur det blir fikset klokka 4 i natt eller blir det nokk i ettermiddag i mårra Har eg lest. nei, jeg fikk logga på psn nå ihvertfall Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hva var egentlig poenget med en ny klan? Jeg er ute ihvertfall. Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 De fleste likte ikke navnet, og det var mange som nesten ikke var aktiv i det hele tatt. Derfor lagde de mest aktive en ny og mer seriøs klan. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 De fleste likte ikke navnet, og det var mange som nesten ikke var aktiv i det hele tatt. Derfor lagde de mest aktive en ny og mer seriøs klan. Hva heter den da. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 De fleste likte ikke navnet, og det var mange som nesten ikke var aktiv i det hele tatt. Derfor lagde de mest aktive en ny og mer seriøs klan. Hva heter den da. ArTiiC. Mye Fetere Sant? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) De fleste likte ikke navnet, og det var mange som nesten ikke var aktiv i det hele tatt. Derfor lagde de mest aktive en ny og mer seriøs klan. Hva heter den da. ArTiiC. Mye Fetere Sant? Jepp. Kan jeg bli med. Kult att alle heter Artiic_..... Så da hadde jeg hetter ArTiiC_KillfMe Endret 10. juni 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 De fleste likte ikke navnet, og det var mange som nesten ikke var aktiv i det hele tatt. Derfor lagde de mest aktive en ny og mer seriøs klan. Hva heter den da. ArTiiC. Mye Fetere Sant? Jepp. Kan jeg bli med. Kult att alle heter Artiic_..... Så da hadde jeg hetter ArTiiC_KillfMe Nei, me har ein aldersgrense på 14 år og oppover.. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Er Det Noken Som Vil Joine ArTiiC Clanen. Så søk om medlemsskap her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1236136 Endret 10. juni 2010 av Cup-Cakez Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 De fleste likte ikke navnet, og det var mange som nesten ikke var aktiv i det hele tatt. Derfor lagde de mest aktive en ny og mer seriøs klan. Hva heter den da. ArTiiC. Mye Fetere Sant? Jepp. Kan jeg bli med. Kult att alle heter Artiic_..... Så da hadde jeg hetter ArTiiC_KillfMe Nei, me har ein aldersgrense på 14 år og oppover.. ZerGiz er jo 9. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 De fleste likte ikke navnet, og det var mange som nesten ikke var aktiv i det hele tatt. Derfor lagde de mest aktive en ny og mer seriøs klan. Hva heter den da. ArTiiC. Mye Fetere Sant? Jepp. Kan jeg bli med. Kult att alle heter Artiic_..... Så da hadde jeg hetter ArTiiC_KillfMe Nei, me har ein aldersgrense på 14 år og oppover.. ZerGiz er jo 9. Me har 3 som er 12 år, og det er nok. Så du får ikkje vere med. Me gidde ikkje ha ein clan som består av 10-12 åringa. Ja, ZerGis er 9 og eiger som faen. Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hva slags foreldre lar 9 åringen sin spille modern warfare 2.. Eller 12 åringen sin for den saks skyld.. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Modern Warfare 2 som barnevakt Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Han er ikkje 9 da Han sier det. Han er ikkje det.. Uansett, du er ikkje med Bryr ikke meg. Hvorfor skulle jeg blitt med da?? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Du spurte ikke om son Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå