DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Er det ikke ZoN* det heter nå???? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg skjønner ingenting av forumet. Er jo kjempevanskelig Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Dih: Er ganske lett Må berre lese litt meir der, enn det du gjer her på diskusjon.no. Btw, har du skype? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Bli med klokka 10 ikveld og utover ei stund ! Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Noen snipere som vil vere med i clanen? Blir med jeg! PSN: iNt_Predator Endret 8. juni 2010 av iNt_Predator Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Denna clanen er i grunn nedlagt Eg og 4-5 andre har danna ein ny clan.. Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Denna clanen er i grunn nedlagt Eg og 4-5 andre har danna ein ny clan.. neeeei, er den klanen du og noen andre har lagd en sniper clan jeg kanskje kan joine da? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Denna clanen er i grunn nedlagt Eg og 4-5 andre har danna ein ny clan.. neeeei, er den klanen du og noen andre har lagd en sniper clan jeg kanskje kan joine da? Srry, den er litt meir seriøs Men prat med TMWH, han hoster privat match Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Denna clanen er i grunn nedlagt Eg og 4-5 andre har danna ein ny clan.. neeeei, er den klanen du og noen andre har lagd en sniper clan jeg kanskje kan joine da? Srry, den er litt meir seriøs Men prat med TMWH, han hoster privat match hvem er TMWH? også hva heter clanen? men jeg ser etter en seriøs clan hva er PSN hans? Endret 8. juni 2010 av iNt_Predator Lenke til kommentar
vestvik1995 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ønsker å opprette en norsk sniper clan i mw2, og trenger frivillige snipere og forslag til clan navn. Feks."NSD" Norwegian Sniper Dudes Skriv PSN ID i tråden hvis du vil vere med Heter andybuy på PSN vestvik1995, jeg er med Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 FOLKENS! SoN* ER INGEN CLAN LENGER. SÅ DENNA TRÅDEN KAN FORÅSVIDT EIN MODERATOR STENGE! Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 FOLKENS! SoN* ER INGEN CLAN LENGER. Hvorfor ikke?? Hvordan kan du bestemme det?? Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kanskje fordi de som var mest aktiv i clanen lagde en ny clan? Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kanskje fordi de som var mest aktiv i clanen lagde en ny clan? hva heter den nye clanen? og er det en sniper clan det å? hvis det er det add meg jeg vil gjerne joine PSN: iNt_Predator Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ArTiiC heter den, og ja, det er en sniper clan. Du kan sikkert få en tryout iallefall. Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ArTiiC heter den, og ja, det er en sniper clan. Du kan sikkert få en tryout iallefall. heftig! takk for svar Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 FOLKENS! SoN* ER INGEN CLAN LENGER. Hvorfor ikke?? Hvordan kan du bestemme det?? For eg eiger deg, "quickscoper." Nabb. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) ArTiiC heter den, og ja, det er en sniper clan. Du kan sikkert få en tryout iallefall. heftig! takk for svar Det er muligt du kan få en tryout i helga. vi skal ha tryout med en til. Planen er og ha 8 stk i clanen og vi er 6 aktive. Vi prøver og få opp ei ny heimeside. Hilsen ArTiiC_CaKeZz. Add meg, eg fikser en tryout Endret 9. juni 2010 av Cup-Cakez Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) ArTiiC heter den, og ja, det er en sniper clan. Du kan sikkert få en tryout iallefall. heftig! takk for svar Det er muligt du kan få en tryout i helga. vi skal ha tryout med en til. Planen er og ha 8 stk i clanen og vi er 6 aktive. Vi prøver og få opp ei ny heimeside. Hilsen ArTiiC_CaKeZz. Add meg, så skal eg fikse en tryout "playstationNetwork is currently undergoing maintenance" -.- men skal adde deg når psn blir ferdig med updaten takk for muligheten Endret 9. juni 2010 av iNt_Predator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå