møller Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Da jeg kjøpte mitt Abit It7 hovedkort for litt siden fulgte det med to spill, hitman 2, og sof 2.. hitman fungerer helt fint og trenger ikke noen cd key.. men sof derimot må ha en. og den klarer jeg ikke å finne noen steder, hverken i manualen på hovedkortet eller på spill cden.. noen som kan hjelpe? edit:: mente Lydkortet Creative audigy 2 Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 rart. cd-keys i en slik pakke pleier å være klistret til baksiden cd-coveret eller papircoveret til cd'en. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har selv vært ute for tull med CD-keyen til spill man får med HW, fikk CD-keyen til SOF klistret på Sacrifice-CDen som fulgte med det forrige skjermkortet mitt. Vanligvis står den på coveret (lapp/trykt), noen ganger på CDen, eller i spill-manualen, eller bare på en løs lapp. Hvis du ikke finner den noe sted, kan du jo prøve å klage.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 CD-keyen i mitt SOF2 (butikk-kjøpt da) står i bunnen av dvd-boksen under cd'ene..men du har kanskje ikk dvd-casing siden spillet kom med maskinen... Lenke til kommentar
møller Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 nope de lå i papir cover.. lurer på om jeg skal gidde å klage.. får sikkert aldri noen reply uansett Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det finnes andre måter å få serialen sin på, men det smarteste er vel å sende en mail til der du kjøpte maskinen din fra, så ordner vel sikkert de opp tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå