steen_jadd Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 les det med hvit skrift Fått noe på øyet? Hvordan kan jeg lese det med hvit skrift da? Er jo hvit bakgrunn! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eg har sort bakgrunn eg.... Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Eg har sort bakgrunn eg.... Det forklarer jo hvorfor du kan lese det. Som du sa tidligere. Det var ingen morsom spøk. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Luna: Var ikke deg det var til. Var til Danielzu, det er nok å holde styr på for Steen fra før av, burde i det minste slippe å sjekke hvert innlegg for diverse spøker av forskjellig slag. Endret 3. april 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Danielzu får selvfølgelig beholde plassen sin. Jeg skal ikke kaste ham ut på grunn av noe slikt. Dessverre går det ut over Cryflopp som trodde han var med. Men som Alt-Ctrl sier, hvordan skal jeg kunne se at det er en to dagers gammel aprilsspøk? Burde ikke være så vanskelig å endre på innlegget når dagen er omme, slik at jeg skal slippe å tenke på at jeg må lese hvit skrift når jeg skal gå gjennom tre sider for å se om noen nye har meldt seg på. Må også legge til at jeg ikke hadde blitt overrasket om du hadde trukket deg Danielzu, haha Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eg har sort bakgrunn eg.... Det forklarer jo hvorfor du kan lese det. Som du sa tidligere. Det var ingen morsom spøk. Du må skaffe deg sort bakgrunn du også da.... Luna: Var ikke deg det var til. Var til Danielzu, det er nok å holde styr på for Steen fra før av, burde i det minste slippe å sjekke hvert innlegg for diverse spøker av forskjellig slag. Ah, okay Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg og Steen har blitt venner, ja, og heldigvis er jeg Barcelona nå som mitt endelige valg, så det er bra. :)Jeg gleder meg til å utspille samtlige dere i denne turneringen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Gruppene er trukket! Fristen settes til søndag 18/04 23:59. Lykke til Er det noen som kan fortelle meg hvorfor alle bildene blir svarte? Det er forresten bare til å trykke på bildet, så komme gruppene frem. Endret 3. april 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nye motstandere for meg denne gangen. Artig. Når vil folkens spille? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Denne turneringen prøver jeg å være så arrogant så mulig, så etter å ha sett gjennom gruppen min anser jeg veien til mellomspillet som "a walk in the park". Forresten svikter forumet på mange punkter akkurat nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Denne turneringen prøver jeg å være så arrogant så mulig, så etter å ha sett gjennom gruppen min anser jeg veien til mellomspillet som "a walk in the park". Ha Ha Ha Ha Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Herlig, revansj mot Steen kan bli godt for selvtilliten Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gruppe D,når kan dere spille?? Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noen i gruppe C som er intreserte i å spille i kveld? evt i morgen? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Orker ikke i kveld gruppe B, men er med i morgen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gruppe B: Kan ikke spille før til uken, gir beskjed her. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er klar for noen kamper dere i gruppen min Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Jeg er også med i morgen. Forhåpentligvis får jeg trent litt før jeg startet. Har ikke spilt fifa aktivt siden forrige gruppespill. Det er din feil Emonz! Du får se å riste av deg den skaden slik at vi kan spille klubbspill igjen Du syter jammen meg mer enn Aquilani! Jeg tror som Benitez at det sitter i hodet. Ikke i Blue-ray spilleren som du påstår Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) :!: Han snakker nok sant..men han må ikke snakke for mye om det, for da bLir HAn baRE SINNA og så går det egentlig over, men så begynner han å tenke på det etter en stund og da hiSsER HaN SEG ENDA MER OG STEIKE SÅ FORBANNA HAN BLIR DA!!!! :mad: Endret 3. april 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå