Latias Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Stakkars steen.... Hva er problemet? 1. Steen_jadd (Manchester United) 2. man_utd100 (Chelsea) 3. Hamit47 (Fenerbahce) 4. Aunron (Real Madrid) 5. Alt-Ctrl (Real Madrid) 6. Nextlivee (Chelsea) 7. Jgiggs (Barcelona) 8. Z1ndr3 (Real Madrid) 9. Eirzik (Arsenal) 10. Lampard89 (Chelsea) 11. Trust47 (Barcelona) 12. Persfival (Manchester United) 13. Kriss_94 (Spania) 14. Jea86 (Manchester United) 15. Unavit (Arsenal) 16. Kozybear96 (Valencia) 17. Sigssoft (Real Madrid) 18. Maroc-man (Inter) 19. LunaticFanatic (Barcelona) 20. Danielzu (Italia) 21. Fotball_Fisken (AC Milan) 22. sprolauk (Brasil) 23. Martindani (Inter) 24. Brann1989 (Brann) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Bra gjort, Latias. Nå slipper Steen å bli sint på meg! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kjenner eg er VELDIG åpen for at lagene kan kun ha maks 4 stjerner i neste cup, og at første lagvalg er endelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kudos til Brann-fyren, eneste som stiller med et svakt lag. Er usikker på hvor mange stjerner Fenerbahce har, men de er vel rett bak Valencia. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Kudos til Brann-fyren, eneste som stiller med et svakt lag. Er usikker på hvor mange stjerner Fenerbahce har, men de er vel rett bak Valencia. 4 De har jo ikke flere en 5-6 forsvarspillere og beste deffansive midtbanen er på 73 overall:( Jaja,skal prøve å ikke bytte;) Endret 2. april 2010 av germaner123 Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hehe,dette skal nok bi gøy. Håpre noen av dere er snille og lar meg vinne. Jeg suger tross alt, bare spørr Latias og Germaner Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kjenner eg er VELDIG åpen for at lagene kan kun ha maks 4 stjerner i neste cup, og at første lagvalg er endelig. Ja 4 stjerner maks i neste cup Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Danielzu er (overaskende nok) enig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Danielzu er (overaskende nok) enig. Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Enig med 4-stjernes regelen. Kan bli morsomt Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Stakkars steen.... Hva er problemet? Fikk jeg ikke bli med `? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det var ikke deg jeg siktet til med det innlegget. Om du får være med eller ikke avgjør vel steen, men påmeldingskvoten på 24 er nådd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er det ikke lørdag i dag? Steen burde være tilbake snart. Tror ikke du får være med, flopp. Litt synd at vi for tre dager siden ikke hadde nok spillere, mens nå er vi en for mye. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Gruppene trekkes øyeblikk. Det er derfor, jeg med stor glede, sier at nå er det ikke lov å skifte lag lengre! Cryflopp får selvfølgelig vær med ettersom Danielzu nok en gang trakk seg fra cupen. Vi er dermed 24 påmeldte. Ettersom mange ønsker seg maks fire stjerner kan vi sette den grensen til neste cup for å se hvordan det blir. Ellers kan jeg melde at jeg og Wisbatov har blitt venner her på forumet Endret 3. april 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Haha, han trakk seg ikke...les det med hvit skrift Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Haha, han trakk seg ikke...les det med hvit skrift Ser ingenting jeg. Holder uansett på å trekke gruppene nå, og Danielzu er ikke med der. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) les det med hvit skrift Fått noe på øyet? Syns forøvrig at spøken din Daniel ikke var morsom, og utifra det er det helt ok at han blir utelatt fra denne cupen. Endret 3. april 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå