steen_jadd Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Wut, hva er galt med to grupper på 6 og to grupper på 5? Tviler på at det kommer noen flere nå, er jo tross alt påske. Er påske ja, derfor er det mange som ikke kan spille uansett. Er klar over at en del kan spille allerede nå, men jeg tror det er 50/50 fordelt. Dermed velger jeg å vente å se om cupen kan bli fylt opp. Det pleier jeg alltid å gjøre. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Neeeeei, faen da. TO STYKKER? Forbannet irriterende at alt utsettes tre dager pga to manglende stykker. De ramler sikkert inn i løpet av natten også.. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg melder meg ut av turneringen, er desverre alt for lei av fifa... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Da mangler vi 3stk igjen da, siden steen ikke kan trekke gruppene før på lørdag, skal vi si at fristen er til lørdag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Tror det er større sjanse at vi går ned til 16, enn opp til 24 altså. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Kan kanskje overtale en kompis av meg til å lage bruker her og bli med Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Kan det vere så vanskelig å finne 3 brukere til som spiller Fifa 10? Noen flere må det vel vere. Heller 24 en 16 i alle fall. =/ Turneringen blir lengre óg jeg får vere med Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Kjenner du ingen flere da, fisk? Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Nei desverre. =( De jeg kjenner spiller bare karrieremodus, og aldri online. =( Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Kanskje vi skulle satt en maksgrense på antall stjerner ved neste cup? Flere ville sikkert valgt de samme lagene om det f.eks. var maks 4 stjerner, men vi ville i det minst møtt noen nye lag og kanskje nye taktikker fra de samme spillerne. Endret 31. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det hadde definitivt vært gøy for min egen del og jeg hadde vært med på det, men det får være opp til Steen som gidder å holde dette gående. Jeg tar forresten å slenger inn link i alle de store klubbtrådene så får vi se om vi får med noen flere i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg tar forresten å slenger inn link i alle de store klubbtrådene så får vi se om vi får med noen flere i løpet av dagen. Var det en spesiell grunn for at du mener at Liverpool-tråden ikke kvalisiferte som en av de store klubbtrådene? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Jeg kan sikkert prøve å henge meg på om dere trenger flere spillere... Men tror nok det kommer til å bli en kortvarig turnering for min del.. Melder meg på som Brasil. PSN: sprolauk Forresten så støtter jeg forslagene om å bruke litt "dårligere" lag. Dette synes jeg øker spillegleder betraktelig. Edit: lagbytte Endret 31. mars 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg tar forresten å slenger inn link i alle de store klubbtrådene så får vi se om vi får med noen flere i løpet av dagen. Var det en spesiell grunn for at du mener at Liverpool-tråden ikke kvalisiferte som en av de store klubbtrådene? Jeg orket ikke å finne frem til den, selv om den ligger i mine innlegg. men du kan gjerne slenge inn et innlegg der selv. Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Betyr det at vi mangler bare 2? =) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Null stress det nå da gruppene ikke trekkes før om dager. Garantert tre personer som har blitt med før den tid. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Sliter fortsatt litt med nettet, men har lyst til å gi det et forsøk hvis det går bra for deg, steen_jadd? PSN: Martindani Lag: Inter Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Vist det går så melder eg også meg på PSN: Brann1989 Lag: Sk Brann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå