Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

7-0 i en finale er temmelig lame. :\

Spille snart Sindre?

Forøvrig litt morsomt at Real Madrid spiller tre ganger i finalane. :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med seieren Aunmar :) Ingenting å si på at du vinner turneringen. Du har mer eller mindre cruiset deg gjennom denne cupen, og levert flere imponerende resultater :thumbup:

Men jeg kan ikke godta seieren din hvis det stemmer det som kommer frem. Nemlig at du har brukt en form for svart magi! :!: Haha, lo godt da jeg leste "Jeg håper du er fornøyd med tittelen, selv om den kan ha blitt vunnet svart med dirty tricks." Og ikke minst "Du får se deg selv i speilet, og spørre om du føler du vant fortjent." :!: Er greit å være bitter. Men jeg tror aldri vi har opplevd maken til bitterhet etter et finaletap :p

Lenke til kommentar

Alle andre enn Ronaldo er vel elendig på Live Season nå så det er ingen fordel å bruke det når man er Real Madrid. Det at Ronaldo/Higuain/Kaka/Benzema løper fra enhver i forsvaret er heller ikke spesielt nevneverdig. De er tross alt rimelig mye kjappere enn alle andre der.

Gratulerer Aunmar. Du spiller alltid med et ekstremt godt pasningsspill og jeg kan se for meg at du har spilt deg til finalen rimelig greit og at du alt i alt har fortjent det.

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke nevneverdig om B-sluttspillkampen blir spilt eller ikke. Derfor bryr jeg meg heller ikke om dere overstrider fristen. Dere får frem til den nye cupen starter til å spille ferdig kampen. Etter det vil ikke resultatet føres opp av meg. Dere spiller om 10 seedingpoeng forresten.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg bryr meg ikke nevneverdig om B-sluttspillkampen blir spilt eller ikke. Derfor bryr jeg meg heller ikke om dere overstrider fristen. Dere får frem til den nye cupen starter til å spille ferdig kampen. Etter det vil ikke resultatet føres opp av meg. Dere spiller om 10 seedingpoeng forresten.

I can feel the love.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...