Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) 7-0 i en finale er temmelig lame. :\ Spille snart Sindre? Forøvrig litt morsomt at Real Madrid spiller tre ganger i finalane. Endret 9. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Gratulerer aunmar. Ikke bra, Mr.SS. Hadde vunnet 5200 kr dersom du hadde vunnet! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Gratulerer med seieren Aunmar Ingenting å si på at du vinner turneringen. Du har mer eller mindre cruiset deg gjennom denne cupen, og levert flere imponerende resultater Men jeg kan ikke godta seieren din hvis det stemmer det som kommer frem. Nemlig at du har brukt en form for svart magi! :!: Haha, lo godt da jeg leste "Jeg håper du er fornøyd med tittelen, selv om den kan ha blitt vunnet svart med dirty tricks." Og ikke minst "Du får se deg selv i speilet, og spørre om du føler du vant fortjent." :!: Er greit å være bitter. Men jeg tror aldri vi har opplevd maken til bitterhet etter et finaletap Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Grattis Aunmar! kanskje ikke så surt å tape mot deg i semien alikevel? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Du tok i alle fall tapet med fatning. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Alle andre enn Ronaldo er vel elendig på Live Season nå så det er ingen fordel å bruke det når man er Real Madrid. Det at Ronaldo/Higuain/Kaka/Benzema løper fra enhver i forsvaret er heller ikke spesielt nevneverdig. De er tross alt rimelig mye kjappere enn alle andre der. Gratulerer Aunmar. Du spiller alltid med et ekstremt godt pasningsspill og jeg kan se for meg at du har spilt deg til finalen rimelig greit og at du alt i alt har fortjent det. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Er det greit om vi sier kl. 9? Må lese til ei prøve først Endret 10. mai 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jeg bryr meg ikke nevneverdig om B-sluttspillkampen blir spilt eller ikke. Derfor bryr jeg meg heller ikke om dere overstrider fristen. Dere får frem til den nye cupen starter til å spille ferdig kampen. Etter det vil ikke resultatet føres opp av meg. Dere spiller om 10 seedingpoeng forresten. Endret 10. mai 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg bryr meg ikke nevneverdig om B-sluttspillkampen blir spilt eller ikke. Derfor bryr jeg meg heller ikke om dere overstrider fristen. Dere får frem til den nye cupen starter til å spille ferdig kampen. Etter det vil ikke resultatet føres opp av meg. Dere spiller om 10 seedingpoeng forresten. I can feel the love. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Er du klar nå? Er jo aldri på samtidig Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 ser ikke ut som at jeg får logga på ea sine servere:hrm: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 oh,for f sake. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Takk for kampen Vant 2-1, men det var ganske jevnt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Gratulerer med Europa League Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Når tar vi Supercupen, Sindre? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Er det det også Orker ikke ass Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Er det det også Orker ikke ass Haha, jeg deler ikke ut seedingpoeng for supercupen. Men du skal få 50 ekstra seedingpoeng Aunmar hvis du vinner VM for klubblag mot SuperCup vinneren fra Xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå