Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt mot både Aunron og Sigssoft. En uavgjort og en seier mot Aunron, en seier og et tap mot Sigssoft. Allikevel blir jeg veldig overrasket om ikke Aunron tar dette.

Skal innrømme at jeg ikke er helt objektiv. Ble mektig irritert over måten Sigssoft slo meg i semifinalene. Latterlige selvmål og supertabber. Mens jeg spiller forsvaret hans trill rundt på mine mål. Jeg ser ikke en eneste reprise av målene mine. Sigssoft ser alle sine elendige flaksemål pånytt. I tillegg skal han se alle målene og sjansene igjen etter kampslutt (9 mål!), noe jeg for første gang i fifa-karrieren rett og slett nekter å være med på og disconnecter.

Flaut å tape mot Sigssoft. Flaut.

Men lykke til begge to!! <3

Lenke til kommentar

Skal innrømme at jeg ikke er helt objektiv. Ble mektig irritert over måten Sigssoft slo meg i semifinalene. Latterlige selvmål og supertabber. Mens jeg spiller forsvaret hans trill rundt på mine mål. Jeg ser ikke en eneste reprise av målene mine. Sigssoft ser alle sine elendige flaksemål pånytt. I tillegg skal han se alle målene og sjansene igjen etter kampslutt (9 mål!), noe jeg for første gang i fifa-karrieren rett og slett nekter å være med på og disconnecter.

Okay. That one's gonna leave a mark :wee:.

For det første så kommer du ikke unna med å skylde på at hele SJU mål som jeg scoret imot deg var "latterlige selvmål og supertabber".. Vel, vi kan jo late som det er riktig... men det vil gjøre deg til kongen av å drite seg ut i Fifa ;) Når sant skal sies hadde jeg noen virkelig perler i disse oppgjørene, noen av de beste målene jeg har scoret i hele min karriere. Håper du ikke har glemt min arrogante lobb ala. Eric Cantona? Deal with it :)

Angående at jeg ser målene på nytt, så må jeg pent få lov til det. Spesielt siden det var ekstraordinære mål som ble scoret i disse oppgjørene. Og til slutt skulle jeg ikke se alt på nytt, da skulle jeg feire :wee:. Du får grine og bite alt du kan over disse oppgjørene, men når fakta skal komme til bordet vant jeg over deg, og spilte deg ut av stilen etter alle kunstens regler i begynnelsen av begge oppgjørene. Håper du ikke har glemt at jeg ledet 3-0 og ca. det samme i det 2. oppgjøret i starten? Du var jo rystet mann! Hihi.

Aunmar: Jeg ser at vi spiller i dag. Send meg en PM slik at vi kan diskutere tidspunkt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

La meg og Sindre spille B-finalen først da. :=)

Si fra når du kan, Sindre.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Finalen ble aldri den thrilleren mange hadde håpet på. Allerede etter 1:35 på spilleklokka var målshowet i gang, og de mørkkledde Real Madrid-spillerne ga seg ikke før det sto 7-0 til aunmar.

Sigssoft 0-7 aunmar

:D

Lenke til kommentar

Gratulerer Aunmar som vinneren, men dette var på ingen måte en verdig finale. Var direkte latterlig!

For det første: Linjen til aunmar er crap, og dette visste han å bruke til sin fordel. Et par mål ble ihvertfall gjort pga at det lagget helt sinnsykt, og jeg greide ikke å komme opp i spillerne hans.. Ekstremt irriterende.

I tillegg er det helt tydelig at hans spillere var bedre enn mine. Tenker han hadde live season. Dette er noe jeg ikke har. Skal ikke dele ut riktig så mye skyld her, men det blir for dumt når dine spillere løper ifra mine og dytter bort mine også blir det ikke vice versa når bordet er snudd.

Det er veldig godt mulig du er bedre enn meg, du hadde til tider godt spill. Men for meg ble dette ikke en ordentlig finale på noen som helst måte. Du får se deg selv i speilet, og spørre om du føler du vant fortjent.

Lenke til kommentar

Heier på Aumar ettersom MR.SS irriterte meg med å sjå repriser fra den Fotballspilleren eg hater Mest om og om igjen.

Setter 1000 kr på Aunmar:)

Hvorfor stor bokstav i "fotballspilleren" og "mest" ?

Det kan eg ikje svare på:p ettersom det var en tilfeldighet, mn kanskje eg ville fremmheve det.. Kven vett:)

Lenke til kommentar

Det begynte for alvor å lagge uti kampen, derfor ble det til at jeg ikke gjorde det. Ser i ettertid at jeg kanskje burde gjort dette.

Vil gjøre det til neste cup jeg deltar i, når jeg nå ser at det kan ha kostet meg tittelen.

Lenke til kommentar

Først og fremst kan jeg takke for gratulasjonen!

Jeg følte det var fortjent. Skuddstatistikk og ballinnehav sier det aller, aller mest om du ser bort i fra målene. På det området var jeg overlegent best. At linjen min plutselig er litt laggete kan ikke jeg gjøre stort mye med, men det er i alle fall toveis. At jeg bruker det til min fordel er bare svada. Hvorfor utnyttet du ikke dette selv da, hvis det skulle være en fordel å spille med lag? De fleste som har spilt mot meg vet at det innebærer mye entouch i angrep, og det fungerer ofte ikke med lag.

Du ble rett og slett utspilt, og at du ikke tar et nederlag på 7-0 som en mann er ikke mitt problem.

Live-Season. Nei, nei og atter nei. Aldri brukt det, dog vurdert det flere ganger. At Ronaldo, Kaká, Higuain og Benzema springer i fra forsvarerne dine skal ikke så mye til.

Føler jeg gjorde en god kamp og jeg føler ikke noe bismak over at du syter her.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Nå vil ikke jeg skape dette ut av proporsjoner, jeg har sagt at det kan godt hende du er bedre enn meg.

Men slik kampen utartet seg ble det du som fikk utnyttet den lagginga maksimalt når du var i boksen. Jeg vil også stille et stort spørsmålstegn til om du virkelig ikke har live season. Merket flere gode eksempler i matchen(der det ikke var Ronaldo mot Albiol i sprintduell). Jeg håper du er fornøyd med tittelen, selv om den kan ha blitt vunnet svart med dirty tricks. Kanskje eller kanskje ikke. Det er ikke i min makt akkurat nå til å se igjennom det du sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...