Mr.SS Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Finale på meg med andre ord Kampene, især det siste, var noe av det sjukeste og beste jeg har spilt i FIFA 10. Var noen helt spesielle øyeblikk og mål i disse kampene. Takker Lampard89 for innsatsen, han tok sikkert dette tungt siden det ble veldig jevnt helt til slutt selv om jeg åpnet begge kampene med å lede med flere mål. AUUUUNMAAAAR!! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Vi gidder vel ikke finalen enda? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Nei nei. Må jo være en buildup opp til den slik at pressen får lagd endel blest! Når er fristen? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tja, steen kommer vel snart med en offisiell uttalelse. Tipper søndag kveld. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Kommer til å bli litt av et oppgjør. Aunmar kommer til å ha alt presset rettet mot seg. Ingen tvil om at DU går inn som favoritt i kampen om tittelen. Ikke bare at du er favoritt, det kommer til å bli en besettelse for ditt vedkommede å vinne dette. Jeg tar alt med knusende ro. Kan du kontrollere nervene? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Helt klart Aunmar som er favoritt til å vinne finalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Gikk fristen ut idag? For Fisken har ikke vært noe å se hele uken lang. :\ Sindre vant vel den andre semifinalen, så han blir vel vinner da? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Dere påfører meg minimalt med press. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Ettersom fotballfisken ikke har prøvd å få spilt kampene sine sender jeg danielzu videre til finalen i B-sluttspillet hvor han møter Sindre. Fristen for å spille finalene settes til mandag 10/05 kl. 23:59. Lykke til! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Dere påfører meg minimalt med press. Jeg tror også du vinner. Men det er fordi du har vært i slike situsajoner før. Dette er en ny opplevelse for Mr.SS. Når lagene går ut på banen kommer Mr.SS til å være så oppspilt at han glemmer seg ut og tar på den store SuperCup pokalen som står klar langs sidelinjen. Og vi vet jo alle hva som skjer med lag som rører pokalen før kampen er vunnet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg heier på aunmar. Forøvtig meget irriterende og IGJEN ikke få spilt kampene mine. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Alle setter inn Aunmar som favoritt. Presset er lagt. Vinneren får heder og ære og en tittel! Mye står på spill. Et helt samfunn vil ha alle øynene sine rettet mot FINALEN. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har satt pengene på underdogen Sigssoft. 100 kr med 52 i odds, det kan fort bli noen penger. Ikke skuff meg, Mr.SS! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har satt pengene på underdogen Sigssoft. 100 kr med 52 i odds, det kan fort bli noen penger. Ikke skuff meg, Mr.SS! Forstår det slik at du satt pengene dine på Sigssoft allerede før cupen startet ettersom du har 52 i odds. Meget imponerende om bongen går inn Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Skuffe deg? Hva faen er det du bablet om . Hvis du tror jeg spiller dette mesterskapet for og tekkes spekulatorer som deg selv, så skal jeg sende deg diplom i posten med "GRATULERER" i stor skrift For meg er bare seier godt nok. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Blir spennende finale det her ja... Bruker ikke begge samme lag også? Jevnt blir det ihvertfall, men om aunmar takler presset tror jeg han stikker av med seieren Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Nå håper jeg Mr.SS har fått nok mediaoppstyr. Da kan vel finalen spilles snart? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Danielzu er du klar? venter på PS3en Endret 8. mai 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå