Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Et langskudd som var kjempeflaks

Hva med meg i finalen danielzu? Jeg skal ikke vere like sén med kampene mine denne gangen. ;)

Å nei, det skal ikke du nei?

Døgnet og skrevet eksamensmappe,nettopp levert den, så kan ikke love at jeg er våken mer idag.

Er det noen som har spilt i hele tatt?

Lenke til kommentar

Passer bra for meg egentlig å ta det i morgen kveld, siden jeg jobber veldig hardt med en fagoppgave. Litt sent med etter 23 kanskje.. Men la gå! :)

Jeg kan nå:p Stikker klokka 1545.. Hvis ikke må det bli etter 23..

Da ser det ut til at det blir etter 23. Du går inn som favoritt i dette oppgjøret, mens jeg vil være underdogen. Men i fotball kan alt skje!

Lenke til kommentar

Den er ok.

Grattis med finale Aunmar.

Var kjip den siste kampen der. Du scorer et fortjent mål, men de to neste gir jeg bort :( Og alle vet jo hva som skjer når man ligger under 3-0... ALT går din vei.

Jaja... Er vel straffen for at jeg har spilt VM-spillet istedenfor Fifa 10 :p

Men bra spilt og lykke til i finalen ;)

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Grattis med finale Aunmar.

Var kjip den siste kampen der. Du scorer et fortjent mål, men de to neste gir jeg bort :( Og alle vet jo hva som skjer når man ligger under 3-0... ALT går din vei.

Jaja... Er vel straffen for at jeg har spilt VM-spillet istedenfor Fifa 10 :p

Men bra spilt og lykke til i finalen ;)

Syns den første kampen ga et mye bedre bilde av ferdighetene enn den andre. Men var sykt at du satte 5/5 ja! Var svært intens den første kampen med mye godt spill!

Lenke til kommentar

Jepp, føler at lite skiller oss spillemessig. Til mitt forsvar har jeg kun spilt COD denne uken. :p

Hehe :p Vet ihvertfall at jeg ikke skal velge Brasil neste gang... Mangler liksom det lille ekstra i tillegg til at det ikke er noen overlegne spillere ala Ronaldo. (Som herjer LITT for hardt)

Så blir kos med 4-stjernes lag! :D (Og hva med en World Cup turnering en gang i fremtiden?)

Btw. Blir det bronsefinale?

Lenke til kommentar

Jeg gir som Sindre skrev seirene til han. Jeg disconnectet etter hvert eneste mål han scoret, og jeg er også utrolig umotivert for FIFA i disse dager, derfor er det like greit om Sindre bare går videre. I den formen jeg er i (har vel ikke spilt FIFA på 10 - 14 dager nå) så vil han uansett gå seirende ut av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...