Latias Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Seff går Spiller B videre da. Han vil jo ha flere mål. Bortemål tror jeg ikke brukes her, for det er jo vanskelig å bestemme hvem som har hjemme-/bortekampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hadde vært bedre med en tredje og avgjørende kamp spør du meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvorfor det? Bedre å gjøre det så realistisk som mulig, man spiller jo bare to kamper i virkeligheten også. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Når blir neste SuperCup? PSN Erav_nr1 Lag Arsenal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Når denne er ferdig ? Å? Kan man ikke melde seg på til finalen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg kan muligens i morgen (men da kunne du ikke, Sindre?) og på Fredag, men vil helst få de unnagjort rimelig kjapt nå som Stimulus Map Pack kommer til CoD MW2 og jeg ikke kommer til å spille noe særlig FIFA. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ser du nerder MW2 kraftig for tida, Jørgen. Si i fra når du vil spille, Sprolauk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Haha, ja jeg nerder det rimelig godt nå, særlig siden jeg har funnet formen der Men Sindre: Sleng inn et tidspunkt du kan på enten Onsdag eller Fredag så skal jeg prøve å kunne fikse å spille det da. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei Ripple. Jeg har en dårlig døgnrytme nå, i kombinasjon av sykdom og arbeid, men kunne vi ikke prøvd torsdagskvelden? Har ganske mye å gjøre selv denne uken, men må vel få til noe på torsdag da.. Kan ikke på fredag iallefall. Men si ifra hvis du plutselig får tid. Har en time ledig her og der (Nå f.eks). Lampard89 Greit. Vi sikter oss inn på tidlig torsdagskveld engang. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 gruppe A-2 Add meg PSN maroc-man hakke pc Hjemme.. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 gruppe A-2 Add meg PSN maroc-man hakke pc Hjemme.. Fristen gikk ut natt til mandag... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 gruppe A-2 Add meg PSN maroc-man hakke pc Hjemme.. Fristen gikk ut natt til mandag... åja ok Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Da blir det fredag Da kan jeg nok når som helst etter kl. 16.00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fisy fish`? Play? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Si i fra når du vil spille, Sprolauk. Jeg har god tid om dagen, så har plenty med tid Noe tidspunkt du foretrekker? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tja, tviler vel for at du er ledig fra og med 12.00 i morgen. Er i alle fall ferdig på skolen da. Resten av dagen må jeg prioritere matte-øving, men skal vel alltids få presset inn to kamper. Ellers har jeg både tentamen og jobb på fredag, så må i alle fall bli etter 20.00. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fra 12 passer litt dårlig ja Men fra ca. 4 er jeg klar. Vi kan godt ta kampene over to dager også, så slipper du å ta så mye av matte-tiden Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei Ripple. Jeg har en dårlig døgnrytme nå, i kombinasjon av sykdom og arbeid, men kunne vi ikke prøvd torsdagskvelden? Har ganske mye å gjøre selv denne uken, men må vel få til noe på torsdag da.. Kan ikke på fredag iallefall. Men si ifra hvis du plutselig får tid. Har en time ledig her og der (Nå f.eks). Lampard89 Greit. Vi sikter oss inn på tidlig torsdagskveld engang. Jeg kan nok ikke før sent ikveld. Faktisk så sent at jeg ikke vet hvor sent det blir:P Og imorgen er jeg på skolen så jobb helt til 23.. rekker vi to kamper etter det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå