Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så kort tid?

Da er jeg allerede ute,siden jeg ikke er hjemme(pga eksamenskriving i ro og mak) før fredag.

Lenke til kommentar

Skikkelig nedtur med B-sluttspill altså. To kamper i gruppespillet hvorav jeg tar et poeng og så får komme videre. :p

Selvfølgelig trist at jeg ikke kunne ta 1. og så møte Sindre i finalen også. Vi får spille kampene i morgen eller i løpet av uka Sindre, orker iallfall ikke i dag.

Lenke til kommentar

Så kort tid?

Da er jeg allerede ute,siden jeg ikke er hjemme(pga eksamenskriving i ro og mak) før fredag.

Burde i utgangspunktet være mer enn nok tid med fire dager på to kamper. Men har forståelse for at du har eksamen. Kan utsette fristen til fredag hvis du vet at du får spilt kampene dine da?

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skaaaal vel gå greit. Frist ut uken hadde muligens vært best, what's the rush liksom?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når man er smack down middle i eksamen så.

Men men, om jeg rekker det tar jeg ikke, om ikke kommer fisken i finalen.

Lenke til kommentar

Et langskudd som var kjempeflaks

Ikke flaks, men planlagt. ;) L@tias, det er de "innleggene" dine han snakker om. ;)

Hva med meg i finalen danielzu? Jeg skal ikke vere like sén med kampene mine denne gangen. ;)

Endret av Fifa_Fisken
Lenke til kommentar

Når skal vi ta kampene Sigssoft? Jeg har en litt usikker timeplan denne uken, men kan ikveld.

Får sikkert presset inn kampene en annen kveld isteden, hvis du vil, men fredag funker dårlig.

Kult hvis vi velger et tidspunkt så jeg får tatt en oppvarmingskamp eller to rett før;)

Lampard89

Lenke til kommentar

Er det L1 og firkant dere snakker om eller hva er det?

Det var flaks, keepern sto for langt ute, bare prøv igjen mot meg så skal du slite med å få det til :p

Kaller du det flaks? Aner du hvor mange mål jeg har skårt slik?

FU, vant du på ett av langskuddene mine? Angrer på at jeg lærte bort det trikset

Ja nå kan du angre ;)

Lenke til kommentar

Hei Ripple.

Jeg har en dårlig døgnrytme nå, i kombinasjon av sykdom og arbeid, men kunne vi ikke prøvd torsdagskvelden?

Har ganske mye å gjøre selv denne uken, men må vel få til noe på torsdag da.. Kan ikke på fredag iallefall.

Men si ifra hvis du plutselig får tid. Har en time ledig her og der (Nå f.eks).

Lampard89

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvordan gjøres det i sluttspillet? Hvis part A vinner 1-0 første kamp men part B vinner 3-0 andre kamp, går part B videre da? Eller spilles det en avgjørende tredjekamp?

Er det bortemålregler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...