Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut som jeg får spilt mine fire siste. Hadde en avtale med Kriss^ om å spille de i dag, men han har enda ikke vært pålogga.

Maroc-man har enda ikke godtatt venneforespørselen min på PSN, og heller ikke vært pålogget på forumet på to dager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå vet du hvordan jeg kom til B-sluttspillet de siste to cupene, to\en fjott som aldri er til stede, og jeg får manko på poeng.

Satser på at det blir bedre\strengere neste cup.

Lenke til kommentar

Nå vet du hvordan jeg kom til B-sluttspillet de siste to cupene, to\en fjott som aldri er til stede, og jeg får manko på poeng.

Satser på at det blir bedre\strengere neste cup.

Det kan jeg bekrefte at det blir. Jeg har sett meg mektig lei av folk som ikke møter opp, eller trekker seg uten noen god grunn. Jeg vurdere å utestenge dem som ikke spiller kampene sine for én cup. Jeg tror det vil skjerpe dem som sliter på det punktet nå. Jeg tror ikke det vil gå ut over majoriteten ettersom de fleste tross alt klarer å få spilt kampene sine slik systemet er nå.

Lenke til kommentar

Skjønner at Lunatic er forbannet, men hvis JEA86 skulle plutselig dukket opp nå i kveld for å spille ville det blitt helt feil for alle i gruppen - siden sannsynligvis ikke alle i gruppen hadde rukket å spille imot ham. Det er sikkert bittert å ryke Lunatic, men dette er fotball, sånt skjer.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Skjønner at Lunatic er forbannet, men hvis JEA86 skulle plutselig dukket opp nå i kveld for å spille ville det blitt helt feil for alle i gruppen - siden sannsynligvis ikke alle i gruppen hadde rukket å spille imot ham. Det er sikkert bittert å ryke Lunatic, men dette er fotball, sånt skjer.

At eg ryker er ikke noe stress, hadde ikke rukket helt opp uansett, eg blir bare forbannet på alle sine vegne regner eg med, for faen altså, at noen ikke kan skjerpe seg å spille kampene sine, ellers så FATTER eg ikke hvorfor de melder seg på viss de vet at det er en LITEN mulighet for at de ikke får spilt alle kampene sine....

Det ødlegger veldig...inkl gleden av å spille i en slik cup, er nok mer enn nok arbeid å lage til en slik cup, holde styr på resultater, kamper spilt, oppsett osv osv, og da at noen skal komme og faen ikke få spilt en forbanna kamp er så fantastisk latterlig at det er til å spy av. :mad:

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Verken eirzik eller jea har vist seg i tråden på lang tid. Selv om de skulle klare å spille et par kamper vil resultatene deres strykes ettersom de ikke vil få spilt mot alle. Dvs at samifinalistene er klare.

A-sluttspill:

Sigssoft - Lampard89

Aunron - Sprolauk

B-sluttspill:

Sindre - Wisbatov

Danielzu - Fotballfisken

For dere som ikke har spilt ferdig gruppespillkampene deres, og fortsatt kan klatre på tabellen, så kan dere spille ferdig kampene deres innen fristen går ut ved midnatt.

Fristen for semi-finalene settes til torsdag 06/05 kl. 23:59

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...