Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ingen feil i gruppen min,Steen. :)

(er bare to kamper som er(og blir ikke flere heller skal jeg tro) spilt også da.)

Lenke til kommentar

Du har glemt å føre opp seieren min mot Brann ;) Ellers er vel tabellen ganske riktig for min del...

Det var der jeg stusset. Har du spilt to kamper mot brann? Jeg vet du nettopp vant 1-0. Hvordan endte den andre?

Kan forøvrig nevne at om Jea skulle spille noen kamper som spiller en rolle for hvem som går videre før fristen går ut, så vil kampene hans strykes med mindre han rekker å spille alle kampene sine.

Lenke til kommentar

Brann: Det er veldig viktig at jeg får spilt mine kamper mot deg, ellers så tror jeg at jeg ryker ut av gruppen. Hvis jeg vinner mine to mot deg, så vil jeg vinne gruppen..

Mitt poeng er at jeg har prøvd og fått spilt mot deg lenge nå, og du sa vi kunne i helgen. Da synes jeg vi bør få det til i kveld eller i morgen en gang!

Mvh,

Sigurd

Lenke til kommentar

Da har jeg vunnet begge mine kamper mot Brann89, noe som i skrivende stund gjør meg til gruppevinner :D

Den første kampen holdt Brann på å ryste et Real Madrid på fullstappede Bernabeu! Heldigvis tok Cristiano Ronaldo ansvar og sørget for at det ble 4-3 til slutt til hovedstadslaget fra Madrid.

I den andre kampen handlet det aller meste om Real Madrid. Brann hadde ikke en eneste avslutning på mål. Sluttfasiten lød 3 - 0.

Takk for kampene, Brann89. Kudos til deg som står distansen ut med treige og dumme nordmenn ;)

Forresten.. Hvem er det som går videre fra gruppene? 1. og 2. eller de tre øverste? :)

Lenke til kommentar

Heheh. Kommer bare til å sette en mann på Drogba jeg.. Pepe. Kommer til å sparke ned Didier om det er det som skal til :p Fyren har erfaringen. Jeg vet jeg kan slå hvem som helst på en god dag, aka jeg frykter ingen.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...