Mata- Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Du har glemt å føre opp seieren min mot Brann Ellers er vel tabellen ganske riktig for min del... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Klar til å spille om 10 min, Brann? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ingen feil i gruppen min,Steen. (er bare to kamper som er(og blir ikke flere heller skal jeg tro) spilt også da.) Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Du har glemt å føre opp seieren min mot Brann Ellers er vel tabellen ganske riktig for min del... Det var der jeg stusset. Har du spilt to kamper mot brann? Jeg vet du nettopp vant 1-0. Hvordan endte den andre? Kan forøvrig nevne at om Jea skulle spille noen kamper som spiller en rolle for hvem som går videre før fristen går ut, så vil kampene hans strykes med mindre han rekker å spille alle kampene sine. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Brann: Det er veldig viktig at jeg får spilt mine kamper mot deg, ellers så tror jeg at jeg ryker ut av gruppen. Hvis jeg vinner mine to mot deg, så vil jeg vinne gruppen.. Mitt poeng er at jeg har prøvd og fått spilt mot deg lenge nå, og du sa vi kunne i helgen. Da synes jeg vi bør få det til i kveld eller i morgen en gang! Mvh, Sigurd Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Denne kampen tapte eg 5 - 0 Skjønner at du stusser Steen. Brann89 er ikke så flink til å nevne hvem han spilte mot Men her er resultat i den første kampen vår Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 JEA86 Din svartmalte megagjøk, har du i det hele tatt tenkt å spille kampene dine? Du har ikke spilt NOEN kamper enda, og det er under 24timer til fristen går ut!!! :mad: Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Sigssoft 4 - 3 brann89 siggsoft 3 - 0 brann89 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Da har jeg vunnet begge mine kamper mot Brann89, noe som i skrivende stund gjør meg til gruppevinner Den første kampen holdt Brann på å ryste et Real Madrid på fullstappede Bernabeu! Heldigvis tok Cristiano Ronaldo ansvar og sørget for at det ble 4-3 til slutt til hovedstadslaget fra Madrid. I den andre kampen handlet det aller meste om Real Madrid. Brann hadde ikke en eneste avslutning på mål. Sluttfasiten lød 3 - 0. Takk for kampene, Brann89. Kudos til deg som står distansen ut med treige og dumme nordmenn Forresten.. Hvem er det som går videre fra gruppene? 1. og 2. eller de tre øverste? Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Møter vinneren i A1 andreplass i A2? Isåfall blir det oss i semien siggsoft;) Hvordan blir det med tidsfristen i semifinalene? Kan vi spille dem imorra? Lampard89 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Gleder meg allerede;) Kommer til å bli litt av et oppgjør! Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Anbefaler deg å sette 3 mann på Drogba sigsoft Neida, men semifinale blir kos! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Heheh. Kommer bare til å sette en mann på Drogba jeg.. Pepe. Kommer til å sparke ned Didier om det er det som skal til Fyren har erfaringen. Jeg vet jeg kan slå hvem som helst på en god dag, aka jeg frykter ingen. Endret 2. mai 2010 av Mr.SS Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du, i gruppa mi, som jeg snakket med i går... Som jeg ikke klarer å skrive navnet på.. Spille snart? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du, i gruppa mi, som jeg snakket med i går... Som jeg ikke klarer å skrive navnet på.. Spille snart? Sindre? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du, i gruppa mi, som jeg snakket med i går... Som jeg ikke klarer å skrive navnet på.. Spille snart? Hvis du svarer meg innen 5 min så er jeg klar nå, eller så må det bli i kveld etter tippeligakampene som starter kl. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Håper du vinner begge,Sindre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Håper du vinner begge,Sindre. +1. Eneste måten jeg kan gå videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 I know (skulle tro du fattet hvor jeg ville) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå