Mata- Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Er klar for noen kamper nå! Spill cup da, istedenfor singleplayer! Noen andre i A1 som kan spille? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Marco-man, du har faktisk ikke vært pålogget forumet siden du sa du var tilgjengelig for kamper i går ettermiddag. Dine kamper spiller uansett ikke noen rolle for hvem som går videre. Jeg får ikke tid til å spille kampene mine mot deg før fristen går ut. Skal blant annet i konfirmasjon i morgen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Helt jævlig å spille.. Irriterendes delay Tapte 1 - 0 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Haha, ja takk for kampene, Danielzu Det er absolutt ikke noe galt i å være taktisk og defensiv god. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Sprolauk - brann1989 1-0 Helt forferdig kamp ja... Begge har problemer med å få til en eneste pasning pga. delayen.. A1 anyone? Ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Er nå til foreldrene mine ut cupen så får ikke spilt sistekampen, men brukeren har ikke gitt noen lyd fra seg siden gruppespillet startet så det får så være. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Fisken gidder aldri å spille. Jeg er klar anytime. Anytime som i når da? I morgen er jeg ikke hjemme tidlig på dagen, og når jeg er tilbake blir det PL resten av dagen. Så må nesten bli i dag. Anytime som i anytime. Bare å logge på MSN eller sende melding her om tidspungt. Skal vi spille i kveld? Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Sprolauk 0-1 Unavit Sprolauk 2-3 Unavit Hadde kontroll på begge kampene. Men du var veldig målfarlig. Takk for kampene Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Sykt irriterende kamper... Ingenting stemte for laget, og i tillegg var dommeren på din side så det var lite å gjøre. Hadde nok forjent ihvertfall uavgjort i en av kampene, men med et slikt forsvar og en dommer i mot så vinner man ikke kamper Også klarte du å redde på strek to ganger! Da er det bare å legge opp... Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Fisken gidder aldri å spille. Jeg er klar anytime. Anytime som i når da? I morgen er jeg ikke hjemme tidlig på dagen, og når jeg er tilbake blir det PL resten av dagen. Så må nesten bli i dag. Anytime som i anytime. Bare å logge på MSN eller sende melding her om tidspungt. Skal vi spille i kveld? Kan du i morgen? Er sykt trøtt nå, og da er resultatet dømt til å bli horribelt. Men hvis du ikke kan i morgen... Shure. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Brann1989 herregud for et lag... Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Helt jævlig å spille.. Irriterendes delay Tapte 1 - 0 Mot hvem? Kan jo tippe på Unavit siden han senere har klaget på lag. Men det er en fordel å skrive opp hvem som har spilt Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Helt jævlig å spille.. Irriterendes delay Tapte 1 - 0 Mot hvem? Kan jo tippe på Unavit siden han senere har klaget på lag. Men det er en fordel å skrive opp hvem som har spilt Nei, ikke mot meg, spiller mot han nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Fisken gidder aldri å spille. Jeg er klar anytime. Anytime som i når da? I morgen er jeg ikke hjemme tidlig på dagen, og når jeg er tilbake blir det PL resten av dagen. Så må nesten bli i dag. Anytime som i anytime. Bare å logge på MSN eller sende melding her om tidspungt. Skal vi spille i kveld? Kan du i morgen? Er sykt trøtt nå, og da er resultatet dømt til å bli horribelt. Men hvis du ikke kan i morgen... Shure. Har mest lyst til å spille i kveld, men kan vel spille i morgen kveld også Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Dette er de mest bitre tapet eg har hatt.. Fortjente å få iallefall 1 poeng.. Men pga at mine spiller ikje får ballen videre, så ødelegger det oppsoillingen min og du får tatt ballen enkelt ifra meg.. Jævla irriterendes Tapte den første også, mn der fikk eg ingenting til.. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Unavit 3-0 Brann1989 Unavit 3-2 Brann1989 Herregud for noe dritt. Kan du være så snill å skaffe deg noe annet enn ISDN linje? Er jo helt umulig å få til noe vett ute på banen. Pasninger, skudd, taklinger må man jo time 2 sekund før. Geeez, vant iallefall Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg har ikke hatt noe særlig med problemer og delay mot Brann89 før... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Helt jævlig å spille.. Irriterendes delay Tapte 1 - 0 Mot hvem? Kan jo tippe på Unavit siden han senere har klaget på lag. Men det er en fordel å skrive opp hvem som har spilt Det var mot sprolauk.. Å de to siste var mot Unvait Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg fant ut at det var noe rot i tabellen til gruppe A-1. Jeg håper at det er ordnet opp i, men det er grenser for hvor mange ganger jeg gidder å gå gjennom tråden for å sjekke gamle resultater. Som sagt har hver enkelt spiller ansvar for at deres resultater er ført opp riktig. Dere gjør det ikke lettere for meg de av dere som velger å skrive resultatet inni en to siders lang artikkel hvor dere både har med innledning, hoveddel, avslutning samt konklusjon. Det holder lenge for meg at dere skrive resultatet helt i begynnelsen eller i slutten slik at jeg slipper å lese alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå