Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marco-man, du har faktisk ikke vært pålogget forumet siden du sa du var tilgjengelig for kamper i går ettermiddag. Dine kamper spiller uansett ikke noen rolle for hvem som går videre. Jeg får ikke tid til å spille kampene mine mot deg før fristen går ut. Skal blant annet i konfirmasjon i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er nå til foreldrene mine ut cupen så får ikke spilt sistekampen, men brukeren har ikke gitt noen lyd fra seg siden gruppespillet startet så det får så være.

Lenke til kommentar

Fisken gidder aldri å spille. whistle.gif

Jeg er klar anytime. wink.gif

Anytime som i når da? I morgen er jeg ikke hjemme tidlig på dagen, og når jeg er tilbake blir det PL resten av dagen. Så må nesten bli i dag.

Anytime som i anytime. Bare å logge på MSN eller sende melding her om tidspungt. smile.gif

Skal vi spille i kveld?

Lenke til kommentar

Sykt irriterende kamper... Ingenting stemte for laget, og i tillegg var dommeren på din side så det var lite å gjøre. Hadde nok forjent ihvertfall uavgjort i en av kampene, men med et slikt forsvar og en dommer i mot så vinner man ikke kamper :(

Også klarte du å redde på strek to ganger! Da er det bare å legge opp... :nei:

Lenke til kommentar

Anytime som i når da? I morgen er jeg ikke hjemme tidlig på dagen, og når jeg er tilbake blir det PL resten av dagen. Så må nesten bli i dag.

Anytime som i anytime. Bare å logge på MSN eller sende melding her om tidspungt. smile.gif

Skal vi spille i kveld?

Kan du i morgen? Er sykt trøtt nå, og da er resultatet dømt til å bli horribelt. Men hvis du ikke kan i morgen... Shure. :)

Lenke til kommentar

Helt jævlig å spille.. Irriterendes delay

Tapte 1 - 0

Mot hvem? Kan jo tippe på Unavit siden han senere har klaget på lag. Men det er en fordel å skrive opp hvem som har spilt :p

Nei, ikke mot meg, spiller mot han nå.

Lenke til kommentar

Skal vi spille i kveld?

Kan du i morgen? Er sykt trøtt nå, og da er resultatet dømt til å bli horribelt. Men hvis du ikke kan i morgen... Shure. :)

Har mest lyst til å spille i kveld, men kan vel spille i morgen kveld også ;)

Lenke til kommentar

Dette er de mest bitre tapet eg har hatt.. Fortjente å få iallefall 1 poeng.. Men pga at mine spiller ikje får ballen videre, så ødelegger det oppsoillingen min og du får tatt ballen enkelt ifra meg.. Jævla irriterendes

Tapte den første også, mn der fikk eg ingenting til..

Lenke til kommentar

Unavit 3-0 Brann1989

Unavit 3-2 Brann1989

Herregud for noe dritt. Kan du være så snill å skaffe deg noe annet enn ISDN linje? Er jo helt umulig å få til noe vett ute på banen. Pasninger, skudd, taklinger må man jo time 2 sekund før. Geeez, vant iallefall

Lenke til kommentar

Helt jævlig å spille.. Irriterendes delay

Tapte 1 - 0

Mot hvem? Kan jo tippe på Unavit siden han senere har klaget på lag. Men det er en fordel å skrive opp hvem som har spilt :p

Det var mot sprolauk..

Å de to siste var mot Unvait

Lenke til kommentar

Jeg fant ut at det var noe rot i tabellen til gruppe A-1. Jeg håper at det er ordnet opp i, men det er grenser for hvor mange ganger jeg gidder å gå gjennom tråden for å sjekke gamle resultater. Som sagt har hver enkelt spiller ansvar for at deres resultater er ført opp riktig. Dere gjør det ikke lettere for meg de av dere som velger å skrive resultatet inni en to siders lang artikkel hvor dere både har med innledning, hoveddel, avslutning samt konklusjon. Det holder lenge for meg at dere skrive resultatet helt i begynnelsen eller i slutten slik at jeg slipper å lese alt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...