Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Martindani 1-2 aunmar

Martindani 1-5 aunmar

Første kampen var forholdsvis jevn, selv om det var en fortjent seier til aunmar.

Kunne skrivd et langt referat om den andre, men føler ikke det er nødvendig. Klasseforskjell. By far den best organiserte spilleren jeg har møtt hittil. Sliter med å få til noe som helst.

Lenke til kommentar

Det var som å møte Italia i et mesterskap. Kampene var kjedelige å preget av et Italia som bare lå der. Første kampen endte 0 - 0 etter at jeg aldri fikk uttelling og i den andre kampen fortsatte det på sammevis inntil Danielzu scorte på sin eneste greie sjanse i det 90. minutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Danielzu vs Wisbatov

Game 1

Skal ikke påstå at vi var likestilt,var stor dominans i ballinnhavelse, men begge lagene kom til store sjanser. Likte spesielt langskuddet til Wisbatov i 2.omgang. Gode keepere på begge lag, jeg fikk en stor sjanse midt i kampen der forsvareren hans traff en av mine spiller å det var 2 vs 1, sendte ballen utenfor. Wisbatov hadde flere gyldne muligheter,men ballen ville ikke i mål.

Fikk en eventyrlig sjanse på tampen av kampen etter er godt innlegg, men en fantastikk redning av keeper.

Sluttresultat: 0-0

Game 2

Dette var en slitare, handelt kun om wibatov's angrepvåpen mot danielzu's defansive makt.

Press etter press etter press, men jeg forsvarte meg godt, en vakker takling innenfor 16meteren som selv Carragher ville vært stolt av.

Jeg hadde noen få angrep,men de fleste endte i nada. Glad jeg hadde Buffon i mål,han gjorde flere gode redninger i denne kampen. Fikk til et kjempeangrep der etter tre pasninger lurte offsidefella til wisbatov og Rossi igjennom og skøt stang inn.

Sluttresultat 1-0(til Danielzu)

Verdt og nevne

Bestemte meg for å ta min annerkjente kvalitetest(bruker å ta de i blandt) på wisbatov i andre kamp på 0-0.

Der jeg sentrer ut etter utspill og treffer motstanderen. Er meget glad for å fortelle at wisbatov\jørgen gjorde det rette og ga ballen tilbake uten forsøk på å nette.

Viste du koms til å gjøre det rette wisbatov. :D

DU er kvalitettspiller!

Takk for kampene.

Det var som å møte Italia i et mesterskap.

Er man Italia,så er man Italia.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

aunmar 2-3 RippleTool

Forbanna irriterende. Snur 1-0 til 2-1 og er på clean goal med Higuain som kunne sørget for 3-1. Da får du selvsagt et helt ok mål, med et påfølgende drittmål fra Drogba. Virker som du kan dytte unna hva faen du vil når du bruker Drogba.

Takk for kampen.

Lenke til kommentar

Fisken gidder aldri å spille. :whistle:

Jeg er klar anytime. ;)

Anytime som i når da? I morgen er jeg ikke hjemme tidlig på dagen, og når jeg er tilbake blir det PL resten av dagen. Så må nesten bli i dag.

Anytime som i anytime. Bare å logge på MSN eller sende melding her om tidspungt. :)

Lenke til kommentar

Fotball_fisken 1-1 man_utd100

Fotball_fisken 1-1 man_utd100

Tar ledelsen i begge kampene, og har flere sjanser til å putte flere. Flere sjanser til begge lag, til tross for at jeg tar det med ro etter å ha tatt ledelsen begge gangene. Lagget litt, men ikke så mye som vanlig når man spiller BAP. GG. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...