Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Når er du ferdig på skolen? Tar ikke jeg feil så er du en elev? Drar til ''sjølingan'' for helgen så er ikke her så sent. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg er hjemme ved rundt tre-tiden vil jeg tro. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg kan spille fra nå og utover. Ta kontakt, folk i gruppe A2! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Gruppe A-2 Add meg PSN: maroc-man Kan spille ikveld fra 18.00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Letz play? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Gruppe A-2 Add meg PSN: maroc-man Kan spille ikveld fra 18.00 Dumt å si at du er med fra 1800 hvis du ikke dukker opp før mange timer senere. Jeg får nok ikke tid senere i kveld. Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg kan spille i omtrent hele morgen. Bare å si ifra om dere vil ha kamp! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) aunmar 6-0 maroc-man aunmar 10-0 maroc-man Takk for kampene! Martindani 1-2 aunmar Endret 30. april 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Er det lov med landslag? Ser Sprolauk / Rebbern bruker Brasil mot meg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Seff er det lov med landslag. Har i hvert fall vært det i de turneringene jeg har vært med i. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Sprolauk vant den første. Jeg vant den andre. Bommet med taktikken mot Brasil i første kampen, samt var litt ukonsentrert. I andre gjorde jeg meg selv rettferdighet og tok kampen til Brasils svakeste ledd, forsvaret. Rebbern ble da rystet, helt til han begynte på en håpløs sluttspurt i andre omgang. Han greide å score inn ett mål, men desverre for han vant jeg likevel 2-1 i siste kamp. Takk for kampene gutt Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Forsåvidt enig med oppsummeringen din I den andre kampen skjedde det som er så sykt irriterende med Fifa. Når du scorer det første målet går alt din vei. Typisk at jeg skyter i mine egne spillere som ligger nede + dommeren osv. Men jeg vil vel se på den andre kampen som en taktisk triumf av deg ja! Vi var nok ganske jevngode tilsammen Takk for kampene! Vi får ta noen fler senere Edit: Også skal det nevnes at jeg snakket i telefonen i halve førsteomgang i den andre kampen Endret 30. april 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Ja, enig i det altså Hivde inn Diarra som anker og satte Alonso som indreløper. I tillegg til at Sergio Ramos ble satt opp mot Ronaldinho, slik at den brasilianske legenden ikke fikk sentre i stykker forsvaret mitt. Mange vil nok mene at dette var geniale trekk av undertegnede Var to gode kamper av to gode spillere. Skal ikke se bort ifra at vi møter hverandre i finalen. Jea86 Noen som har fått kontakt med han her? :S Edit: Resultater for ordens skyld: Sprolauk vant 3 - 0 i første. Jeg 2 - 1 i andre. Endret 30. april 2010 av Mr.SS Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, enig i det altså Hivde inn Diarra som anker og satte Alonso som indreløper. I tillegg til at Sergio Ramos ble satt opp mot Ronaldinho, slik at den brasilianske legenden ikke fikk sentre i stykker forsvaret mitt. Mange vil nok mene at dette var geniale trekk av undertegnede Var to gode kamper av to gode spillere. Skal ikke se bort ifra at vi møter hverandre i finalen. Ikke vær altfor optimistisk nå Men angående Ronaldinho så har han gått ut på dato. Ihvertfall på Fifa. Tror ikke han klarte noenting. Var første gang jeg prøvde han i starteleveren min, og desidert den siste. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Hahah. Når jeg spiller Brasil er han alltid selvskreven i elleveren min. Det får stå for din regning at du mener det Jeg vet ikke med deg, men jeg spiller bare denne turneringen for å vinne tittelen og trofeet til slutt. Endret 30. april 2010 av Mr.SS Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noen i gruppen min som vil spille nå? Steen: Har lagt til et resultat i forrige post. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kan spille nå, aunmar? Erru med? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Fisken gidder aldri å spille. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kan spille nå, aunmar? Erru med? Jajaja, sitter og maser på deg på PSN! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Faen, sorry, må svikte deg Broren min kom å tok den fra meg, den er egentlig hans. Mulighet senere i natt? 2-halv 3? Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå