Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når er du ferdig på skolen? Tar ikke jeg feil så er du en elev?

Drar til ''sjølingan'' for helgen så er ikke her så sent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sprolauk vant den første. Jeg vant den andre. Bommet med taktikken mot Brasil i første kampen, samt var litt ukonsentrert. I andre gjorde jeg meg selv rettferdighet og tok kampen til Brasils svakeste ledd, forsvaret. Rebbern ble da rystet, helt til han begynte på en håpløs sluttspurt i andre omgang. Han greide å score inn ett mål, men desverre for han vant jeg likevel 2-1 i siste kamp. Takk for kampene gutt :)

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig med oppsummeringen din :p

I den andre kampen skjedde det som er så sykt irriterende med Fifa. Når du scorer det første målet går alt din vei. Typisk at jeg skyter i mine egne spillere som ligger nede + dommeren osv. :( Men jeg vil vel se på den andre kampen som en taktisk triumf av deg ja! Vi var nok ganske jevngode tilsammen ;)

Takk for kampene! Vi får ta noen fler senere ;)

Edit: Også skal det nevnes at jeg snakket i telefonen i halve førsteomgang i den andre kampen :p

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Ja, enig i det altså :) Hivde inn Diarra som anker og satte Alonso som indreløper. I tillegg til at Sergio Ramos ble satt opp mot Ronaldinho, slik at den brasilianske legenden ikke fikk sentre i stykker forsvaret mitt. Mange vil nok mene at dette var geniale trekk av undertegnede :p Var to gode kamper av to gode spillere. Skal ikke se bort ifra at vi møter hverandre i finalen.

Jea86

Noen som har fått kontakt med han her? :S

Edit: Resultater for ordens skyld:

Sprolauk vant 3 - 0 i første.

Jeg 2 - 1 i andre.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Ja, enig i det altså :) Hivde inn Diarra som anker og satte Alonso som indreløper. I tillegg til at Sergio Ramos ble satt opp mot Ronaldinho, slik at den brasilianske legenden ikke fikk sentre i stykker forsvaret mitt. Mange vil nok mene at dette var geniale trekk av undertegnede :p Var to gode kamper av to gode spillere. Skal ikke se bort ifra at vi møter hverandre i finalen.

Ikke vær altfor optimistisk nå :p Men angående Ronaldinho så har han gått ut på dato. Ihvertfall på Fifa. Tror ikke han klarte noenting. Var første gang jeg prøvde han i starteleveren min, og desidert den siste.

Lenke til kommentar

Hahah. Når jeg spiller Brasil er han alltid selvskreven i elleveren min. Det får stå for din regning at du mener det ;) Jeg vet ikke med deg, men jeg spiller bare denne turneringen for å vinne tittelen og trofeet til slutt.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...