ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Folka i b-sluttspillet var fryktelig ivrige på å få spilt kampene sine. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ufortjent seier til en veldig dårlig taper, Lunatic 4-3 Unavit Flotte feiringer du tar... Jeg er så jævla lei av alle disse Barcelona barna som ikke klarer å spille andre lag. Med store navn som Zlatan og Messi som skal vinne vær jævla duel. Bullshit. Hadde vært artig å gruse deg med jevne lag. Med jaja, noen liker jo å være pussy. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Haha, hva vet du om hva eg kan med andre lag, valgte Barca av den enkle grunn at alle andre valgte 5 stjernerslag. Men fra neste cup blir det ( som EG foreslo) 4 stjerneslag, så da får du kanskje sjangsen til å gruse meg. Og ang feiringene så har eg sagt at eg feirer IKKE som en drittsekk når eg scorer, det så du kanskje på første målet da eg slengte Zlatan på magen i bakken, de resterende feiringene begynte etter at du (etter 1-1 målet ditt( løp halve banen med hånda opp mot øret og lyttet, så den får du ta på din egen kappe, stay out off the kitchen if you can't stand the heat... Og viss du mener at MESSI vinner hver eneste duell mot de fyrtårnene du har i forsvarsrekka di så lurer eg på hvilken kamp du spilte. Zlatan er stor ja, men han vinner langt fra alle dueller, likeså han ikke gjorde det i denne kampen, så slutt å oppfør deg som en unge lær deg å tape. Ufattelig at DU ska komme her og snakke om hvem som er barn, dårlige tapere osv, når eg vagt kan huske at DU nektet å spille vår andre kamp fordi du tapte, godtok INGEN spill invitasjoner og startet likesågodt en annen online kamp da eg prøvde å få deg til å spille kamp nummer to, OG sendte meg PSN melding der du sa " er ikke god nok". Så ikke kom med pisspreik lille venn. Endret 29. april 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Sigssoft 2-1 Unavit Sigssoft 2-2 Unavit Endret 29. april 2010 av Xboxftw Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Teller det at man vinner i ekstraomgangene? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Flott Fordi da ble det 2-1 mot Xboxftw til meg i første kamp. Altså jeg vant. I den andre kampen ble det 2-2, ergo uavgjort. Xboxftw trykket på ekstraomganger, og jeg visste ikke om det var lov eller ikke. Så jeg bare ble med på det. Heldigvis gjaldt ikke det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Teller det at man vinner i ekstraomgangene? Nei, aldri hørt om ekstraomganger i gruppespill. EDIT: Litt sen. Endret 29. april 2010 av Latias Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Haha, hva vet du om hva eg kan med andre lag, valgte Barca av den enkle grunn at alle andre valgte 5 stjernerslag. Men fra neste cup blir det ( som EG foreslo) 4 stjerneslag, så da får du kanskje sjangsen til å gruse meg. Og ang feiringene så har eg sagt at eg feirer IKKE som en drittsekk når eg scorer, det så du kanskje på første målet da eg slengte Zlatan på magen i bakken, de resterende feiringene begynte etter at du (etter 1-1 målet ditt( løp halve banen med hånda opp mot øret og lyttet, så den får du ta på din egen kappe, stay out off the kitchen if you can't stand the heat... Og viss du mener at MESSI vinner hver eneste duell mot de fyrtårnene du har i forsvarsrekka di så lurer eg på hvilken kamp du spilte. Zlatan er stor ja, men han vinner langt fra alle dueller, likeså han ikke gjorde det i denne kampen, så slutt å oppfør deg som en unge lær deg å tape. Ufattelig at DU ska komme her og snakke om hvem som er barn, dårlige tapere osv, når eg vagt kan huske at DU nektet å spille vår andre kamp fordi du tapte, godtok INGEN spill invitasjoner og startet likesågodt en annen online kamp da eg prøvde å få deg til å spille kamp nummer to, OG sendte meg PSN melding der du sa " er ikke god nok". Så ikke kom med pisspreik lille venn. Herregud slutt og vri og vend. Den gangen vi spillte første kamp sa jeg til deg at jeg var i dårlig form. Jeg valgte å spille bare en kamp der og da for ikke å tape neste. Jeg hadde hatt en litt for lang fifa pause før den der kampen. "er ikke god nok" var ment som at jeg ikke var i form, er et knotete system det der psn chatte systemet, gadd ikke sitte å skrive 2 min for en liten settning beskjed. Ellers så kan du bare dra av deg Fair play stemplet du har gitt deg selv. Husker du i kvalifisering da du leavet når jeg ledet 1-0? Haha. Du er og forblir en nabb. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Pust, gutter. Tell til 10. Husk at vi kun spiller for moro skyld. Sindre: Snakket med fisken på MSN i går, han sa han hadde masse lekser. Ikke vår feil hvis han ikke får spilt kampene i hvert fall. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Virker EG som en person som leaver når eg ligger under med ETT mål? Nei lille venn, eg sitter på en ufattelig dårlig og ustabil linje, så om eg faller ut i ny og ne må eg bare leve med. Ikke drit deg mer ut. Vet det er for morro skyld Latias Har det svært morro eg, alttid like artig med folk som ikke tåler tap. Endret 29. april 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Pust, gutter. Tell til 10. Husk at vi kun spiller for moro skyld. Moro og moro. Er ikke cup uten litt drama. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Og noe Fair Play stempel har ingen gitt meg, ikke engang eg. Men er du drittsekk når du spiller mot meg, så får du faen meg tåle å få samme behandling tilbake. Så slutt å syt og play ball. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Sure. Takk for kampen by the way. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ja, greit Luna. Gutten mistet hodet litt, trenger ikke å sparke ham noe mer når han ligger nede Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ravende gal vettu Neida, takk for kampen(e) 2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Bryr meg fint lite om at deres diskusjon har dempet seg, men jeg må bare svare. Huff så jævlig det er å spille med Arsenal mot Barcelona. Du har bare Walcott, Arshavin, RvP, Fabregas, syke vingbacker og et godt stopperpar. Helt tragisk. Hva er forskjellen? Er du god nok i fifa takler du å møte Barcelona og resten av de aller "beste". Ikke at jeg ser Arsenal som så mye dårligere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Danielzu: Jeg så ikke innlegget ditt i går, men i dag er jeg klar; nå? Etter kampen?(og golden goal. ) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Litt av det eg mente, når Unavit mente Messi vant alle duellene.... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg trenger virkelig skjønnhetsøvnen min så jeg skal legge meg rett etter EL Kan du spille i morgen før Nytt på Nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå