IcedInsanity Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) neida, kontrolleren var om å gi seg, og skulle koble den til USB'en på pc'en, det funket ikke så ble litt stress når eg måtte ta den utav der og sette den i PS3'en så ble bare rot. Bannet mer i kablene enn i spillet for å si det sånn Takk for kampene uansett. EDIT: MEN enhver kan bli smårritert når det meste går til helvette og alt triller motstanderens vei og de attpåtil driver med "hysj" feiringer osv osv, aner ikke om det var for å provosere, men sånt holder eg meg for god til vertfall, uansett om eg vinner 1-0 eller 7-0. On another note, Unavit når skal vi spille vår siste du kan da ikke gi deg på tap. Endret 25. april 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hehe.. Skjønner Var ikke særlig morsomt lenger når det bare var ett lag som spilte Edit: Tok jeg noen hysjfeiringer? isåfall var det helt random. Jeg bare rører på stikkene også blir det en random feiring Men etter hva jeg kan huske så var det ingen hysjfeiringer i denne kampen Endret 25. april 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Noen fra gruppe A1 som kan spille nå? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg kan sikkert ta en kamp eller to.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hehe.. Skjønner Var ikke særlig morsomt lenger når det bare var ett lag som spilte Edit: Tok jeg noen hysjfeiringer? isåfall var det helt random. Jeg bare rører på stikkene også blir det en random feiring Men etter hva jeg kan huske så var det ingen hysjfeiringer i denne kampen Jo, tor det var femte målet, men det var ut med armene, hysj og sånn slenge rundt å rundt med ene armen, så var det avslutningfeiringen...Vuggen.... Herlig. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hehe.. Skjønner Var ikke særlig morsomt lenger når det bare var ett lag som spilte Edit: Tok jeg noen hysjfeiringer? isåfall var det helt random. Jeg bare rører på stikkene også blir det en random feiring Men etter hva jeg kan huske så var det ingen hysjfeiringer i denne kampen Jo, tor det var femte målet, men det var ut med armene, hysj og sånn slenge rundt å rundt med ene armen, så var det avslutningfeiringen...Vuggen.... Herlig. Etter en sånn feiring skjønner du vel at feiringene mine er helt random Men imponert over at du husker den Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 joda skjønte at det var noenlunde random da Men den brente seg inn på netthinna :!: Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 ok:) add meg: brann1989.. kan ta ein kamp før Brann kampen:) Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) ok:) add meg: brann1989.. kan ta ein kamp før Brann kampen:) Da så... Jeg adda brann89 jeg Klar eller? Endret 25. april 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Denne kampen tapte eg 5 - 0 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Denne kampen tapte eg 5 - 0 Takk for kampen Syntes litt synd på deg der du spiller med Brann Men du overasket stort og jeg tror det kommer til å bli vanskelig når vi møtes igjen med likestilte lag! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Denne kampen tapte eg 5 - 0 Takk for kampen Syntes litt synd på deg der du spiller med Brann Men du overasket stort og jeg tror det kommer til å bli vanskelig når vi møtes igjen med likestilte lag! Får håpe det, mn føler eg har tapt meg veldig siden da eg spilte fifa mer jevnlig. Men skulle ha fokusert mer på det defansive, selv om eg er mer en offansiv type:) Men trur du tente veldig mye på at du hadde raske spillere. Men vendingene din og dragningene slet eg med litt, å slike ting kan eg desverre ikje med. så blir som oftast rett fram eller mye sentring Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Når går fristen for denne grupperunden? Noen som har tid til å spille etter halv ti i kveld? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Når går fristen for denne grupperunden? Noen som har tid til å spille etter halv ti i kveld? Fristen for mellomspillet går ut ved midnatt neste søndag. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Mulig du ikke fikk med deg mitt og kriss sitt resultat, steen. Ble 3-2 til meg. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det ble 3-1. Jeg må legge meg i hardtrening, og komme sterkere tilbake i neste cup ser det ut som. Klarer ikke bruke Spania godt nok mot de beste her inne. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Eirzik and Zu, where are you? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Mulig du ikke fikk med deg mitt og kriss sitt resultat, steen. Ble 3-2 til meg. Stemmer at jeg ikke fikk det med meg. Men ble det 3-2 eller 3-1? Er det ikke du aunmar som får statistikken tilsendt på mail? Du kan vel dobbeltsjekke. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Plutselig kom mail-tjenesten godt med ja. (Til alle dere mobbere) Kriss har riktig, etter litt ettertanke. Endret 25. april 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå