Mr.SS Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Da melder jeg meg på. PSN: sigssoft Lag: Real Madrid Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Melder meg også på, hvis det fortsatt er ledig plasser.. PSN: Maroc-man Lag:Inter, muligens Porto, kommer tilbake til det Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ingen andre som skal velge lag på nivå med Strømsgodset og Racing Santander? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Ingen andre som skal velge lag på nivå med Strømsgodset og Racing Santander? Jeg følger ikke med på spansk fotball, så jeg skal ikke uttale meg om Racing. Men jeg vil hvertfall ikke gjøre narr av Godset. De skal ikke undervurders når vi vet hvor sterke de er på hjemmebane Jeg tror hjemmefordelen kommer til å tjene Norsk godt i denne cupen Jeg er redd for at mitt eget United fort kan komme ned på jorden igjen etter å ha besøkt noen av Norges største talenter på Marienlyst. Endret 29. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg vet ikke med dere, men jeg fikk plutselig en merkelig følelse om at jeg vil vinne mesterskapet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg vet ikke med dere, men jeg fikk plutselig en merkelig følelse om at jeg vil vinne mesterskapet Og jeg ender sist. Hvor mange spillere mangler vi nå? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg vet ikke med dere, men jeg fikk plutselig en merkelig følelse om at jeg vil vinne mesterskapet Og jeg ender sist. Hvor mange spillere mangler vi nå? Vinn B-finalen:) Det var ikke vanskelig;) Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 skifter lag jeg steen, må henge meg på "bølgen"! Corinthians São Paulo Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Skal teste ut litt taktikker med Racing i kveld, men hvis det bare går til helvete må jeg nok resignere og velge Real Madrid. Men først skal det testes 5-3-2 og 6-2-2 formasjon Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) skifter lag jeg steen, må henge meg på "bølgen"! Corinthians São Paulo Jeg og skal skifte;) Har dere forslag til klubber som ligger i det nivået? EDIT : Steen,jeg skifter til Fenerbahce SK (siste gang) Endret 29. mars 2010 av germaner123 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Når starter mesterskapet? Tusen takk=) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Når vi har 24 deltakere. Bare hyggelig. =) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Du har glemt å endre til Bayern München for meg, Steen. Når sant skal sies er jeg fryktelig fristet til å velge Santos, men det får holde med Bayern for denne turneringen tror jeg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Bytter til Santos. Tror absolutt ikke at Neymar og Robinho blir måkt vekk av Vidic, Puyol og gjengen. Tuller, Real er go! Tror de som følger trenden med et svakere lag skyter seg selv litt i foten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Tuller, Real er go! Tror de som følger trenden med et svakere lag skyter seg selv litt i foten. Jo flere som gjør det, jo bedre er det for dem som ikke gjør det. Endret 29. mars 2010 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Tuller, Real er go! Tror de som følger trenden med et svakere lag skyter seg selv litt i foten. Alle heier jo på the underdog. =) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) De som gjør det vil etter all sannsynlighet fortsatt klare å komme seg videre til mellomspillet. Jeg har liten tro på at nextlivee ikke skal gi litt juling med Corinthians også, men i mellomspillet vil det nok bli beinhardt for de med Godset og Corinthians. EDIT: Zu, meld deg på da. Nå har vi iallfall flere lag som ikke er "fantastiske". Endret 29. mars 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Aner ikke hva Corinthians kommer med, sett bort i fra en stor, sterk og hard avslutter i Ronaldo. Tviler uansett ikke på at nextlivee kan komme seg videre. Hva Godset angår aner jeg rett og slett ikke. Sjelden at jeg spiller med norske lag. Samme er det vel med Santander. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Strømsgodset er jo helt på trynet. Jo Inge Berget er lagets beste spiller med helt middelmådige stats. Et en-stjerners lag uten noen form for spisskompetanse. Hverken Marcus Pedersen eller Keita innehar noe særlig med fart på FIFA. Racing Santander har vel en ving Serrano(?) med grei fart samt en spiss med god fart i Mohamed Tchite i tillegg har de selvsagt vidundergutten Sergio Canales som jeg regner med er hovedgrunnen til at Sindre velger å ta i bruk Santander. De har i tillegg de kuleste draktene på spillet. 3 1/2-stjerners Corinthians har Roberto Carlos, Ronaldo og iallfall noen gode/raske vinger i Jorge Henrique og Dentinho så vidt jeg husker... det er en stund siden jeg spilte med Corinthians. 4-stjerners Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 LunaticFanatic Barcelona Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå