Latias Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Faen, må oppdatere systemet. Tar litt tid, dessverre. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det tar ikke mer enn ca. 7 min Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Kommer du, Sindre? EDIT: Nå får du vente i 10 min. Må gjøre noe annet først. Endret 24. april 2010 av Latias Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Er klar nå Nå har det gått 10 min Endret 24. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 lampard89 - steen jadd 0-1 2-2 For en tragedie.. Kommer alene med keeper flere ganger i begge kampene men spillerne nekter å skyte! Trykker som en gal på skyteknappen, men neida.. Samme gjelder pasninger, de tar et ekstra touch før de reagerer. Du kom alene med keeper hundre ganger selv så ingenting å si på resultatet, men dette var virkelig en tragedie å være med på. Æsj. Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Aunron, når er du klar til å ta siste kampen vår? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Om du gidder å spille fra midnatt og utover er jeg med. Er ikke hjemme nå. Endret 24. april 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Danielzu og Eirzik, where you at? Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Om du gidder å spille fra midnatt og utover er jeg med. Er ikke hjemme nå. Okei, nei da får vi ta det senere;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Danielzu og Eirzik, where you at? Det er lørdag. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kriss 3 - 3 Steen Kriss 3 - 4 Steen Klarer faen ikke å holde på en 2-måls ledelse i begge kampene... Takk for kampene... Nå er vel sikkert jeg ute.. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) lampard89 - steen jadd 0-1 2-2 For en tragedie.. Kommer alene med keeper flere ganger i begge kampene men spillerne nekter å skyte! Trykker som en gal på skyteknappen, men neida.. Samme gjelder pasninger, de tar et ekstra touch før de reagerer. Du kom alene med keeper hundre ganger selv så ingenting å si på resultatet, men dette var virkelig en tragedie å være med på. Æsj. Bekrefter resultatene. Du hadde fortjent poeng i første kamp. Jeg merket fort at det kom til å bli vanskelig og la meg for aller første gang i fifa ned på en defensiv innstilling Du styrte kampen mens jeg satset på kontringer. Heldigvis for meg scoret jeg etter jeg klarer å holde trykket oppe på en corner. Som du sier hadde du nok av sjanser til å score både fem og seks. Det samme hadde jeg da du måtte kaste folk frem. Andre kamp synes jeg selv jeg var svakt bedre. Allikevel ikke noe å si på at du tar poeng. Det var to jevnspilte kamper. Er forøvrig utrolig morsomt når begge lag prøver å spille attraktiv fotball uten noen form for kynisme. Du er den første spilleren med et høyt nivå jeg møter på en lang tid som ikke kynisk saboterer en hver kontring imot Takk for kampene Endret 24. april 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Kriss 3 - 3 Steen Kriss 3 - 4 Steen Klarer faen ikke å holde på en 2-måls ledelse i begge kampene... Takk for kampene... Nå er vel sikkert jeg ute.. Føles like godt hver gang en kommer tilbake etter å ha ligget under med flere mål To spennende kamper hvor begge brenner sjanser. Takk for kampene Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hva Steen? Den første?!?!? Jeg må vel gå under den kategorien med mine 0,27 kort per kamp. @Danielzu: Den er grei, men jeg har egentlig fullt opp i morgen og mest sannsynlig store deler av neste uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg også. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) 1-1 mellom meg og Latias i den første kampen Han tar ledelsen, men jeg hadde minst dobbelt så mange sjanser og burde vunnet klart. Han kom omtrent bare til på kontringer. I kamp nr. 2 er det slik som det skal være. Vinner 5-0 Endret 24. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Sindre 1-1 Latias Sindre 5-0 Latias Haha, gg. Første kampen var helt sykt. Du hadde sjanse etter sjanse etter sjanse, likevel scorte du ikke. Så scorer jeg på den eneste sjansen jeg har i kampen. Tidenes ran var nesten et faktum, synd du måtte utligne på overtid. Andre kampen ga jeg faen da du puttet ditt andre. Kjørte offensivt etter det, og det gikk vel som forventet. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Hva Steen? Den første?!?!? Jeg må vel gå under den kategorien med mine 0,27 kort per kamp. Husker kampene våre, men ikke om du var kynisk ved noen anledninger Men jeg kan hvertfall ikke huske noen episoder slik som jeg kan med flere andre, så jeg skal ikke dømme deg Faktum er uansett at veldig mange benytter enhver mulighet til å sabotere spillet. Da er det bare så utrolig deilig å slå tilbake og vinne! Da føler en at det er en form for rettferdighet i verden :!: Endret 24. april 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Noen fra gruppe A1 som kan spille? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kan man melde seg på nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå