Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lampard89 - steen jadd

0-1

2-2

For en tragedie.. Kommer alene med keeper flere ganger i begge kampene men spillerne nekter å skyte! Trykker som en gal på skyteknappen, men neida.. Samme gjelder pasninger, de tar et ekstra touch før de reagerer.

Du kom alene med keeper hundre ganger selv så ingenting å si på resultatet, men dette var virkelig en tragedie å være med på. Æsj.

Lenke til kommentar

lampard89 - steen jadd

0-1

2-2

For en tragedie.. Kommer alene med keeper flere ganger i begge kampene men spillerne nekter å skyte! Trykker som en gal på skyteknappen, men neida.. Samme gjelder pasninger, de tar et ekstra touch før de reagerer.

Du kom alene med keeper hundre ganger selv så ingenting å si på resultatet, men dette var virkelig en tragedie å være med på. Æsj.

Bekrefter resultatene. Du hadde fortjent poeng i første kamp. Jeg merket fort at det kom til å bli vanskelig og la meg for aller første gang i fifa ned på en defensiv innstilling :p Du styrte kampen mens jeg satset på kontringer. Heldigvis for meg scoret jeg etter jeg klarer å holde trykket oppe på en corner. Som du sier hadde du nok av sjanser til å score både fem og seks. Det samme hadde jeg da du måtte kaste folk frem.

Andre kamp synes jeg selv jeg var svakt bedre. Allikevel ikke noe å si på at du tar poeng. Det var to jevnspilte kamper.

Er forøvrig utrolig morsomt når begge lag prøver å spille attraktiv fotball uten noen form for kynisme. Du er den første spilleren med et høyt nivå jeg møter på en lang tid som ikke kynisk saboterer en hver kontring imot :) Takk for kampene :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Kriss 3 - 3 Steen

Kriss 3 - 4 Steen

Klarer faen ikke å holde på en 2-måls ledelse i begge kampene...

Takk for kampene...

Nå er vel sikkert jeg ute..

Føles like godt hver gang en kommer tilbake etter å ha ligget under med flere mål :p To spennende kamper hvor begge brenner sjanser. Takk for kampene :)

Lenke til kommentar

Sindre 1-1 Latias

Sindre 5-0 Latias

Haha, gg. Første kampen var helt sykt. Du hadde sjanse etter sjanse etter sjanse, likevel scorte du ikke. Så scorer jeg på den eneste sjansen jeg har i kampen. Tidenes ran var nesten et faktum, synd du måtte utligne på overtid. :p

Andre kampen ga jeg faen da du puttet ditt andre. Kjørte offensivt etter det, og det gikk vel som forventet.

Lenke til kommentar

Hva Steen? Den første?!?!? Jeg må vel gå under den kategorien med mine 0,27 kort per kamp. :p

Husker kampene våre, men ikke om du var kynisk ved noen anledninger :p Men jeg kan hvertfall ikke huske noen episoder slik som jeg kan med flere andre, så jeg skal ikke dømme deg :) Faktum er uansett at veldig mange benytter enhver mulighet til å sabotere spillet. Da er det bare så utrolig deilig å slå tilbake og vinne! Da føler en at det er en form for rettferdighet i verden :!:

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...