IcedInsanity Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 er du klar cA 5? Ser Friends og har besøk så... Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg er klar for et par kamper senere idag, om noen i gruppa mi er klare! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Spilte akkurat en sinnsyk kamp mot Lunatic. Etter han slo meg i førstekampen da jeg var i veldig liten stand til å spille, så var jeg ute etter å bevise at jeg kunne være med på notene med de store gutta. Og for et comeback det skulle bli. Barcelona har vel sjeldent blitt utspilt så mye av Real Madrid i en omgang før. Telte 7 og 9 i målforsøk til meg og bare ett forsøk på mål av Lunatic. Barcelona var rystet og Real Madrid ledet med 2 mål. Når andreomgangen startet fortsatte det i samme spor, og Luna kan prise seg lykkelig over at han ikke fant seg 2 mål mer bak. Men etter disse to gedigne sjansene skulle Barcelona-maskineriet våkne, således ble kampen plutselig jevnspilt. Og i noen minutters galskap scoret Barca 2 på rappen. Game on. Det ble et hardt trykk mot begge mål i sluttminuttene før Arbeola fant Cristiano Ronaldo på et velslått innlegg som portugiseren headet kontrollert i hjørnet. Rett og slett herlig! 3-2 til Sigssoft lyder sluttfasiten. Endret 23. april 2010 av Mr.SS Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hore. Neida, god kamp god kamp, fikk lite/ingenting til i første og endret formasjon i andre, OG har ALDRI bannet mer i Zlatan da han satt ett skudd i stangen GODT på overtid i andre omgang. Jaja, shitt happens. Takk for kampen m8 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Noen fra A-2 som vil spille? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg (Martindani) er restituert og klar til sjokkere verden (anno Hellas'04) igjen på søndag. Har dessverre ikke mulighet før den tid, pga. jobb. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Fotball_fisken og Latias, kor e dokker? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg er her, men kan ikke i dag. Kanskje i kveld, men ikke nå. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg kan spille en del fra 21.00 og utover. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 !Este semana chicos en grupo B! No ahora, porque voy a jugar fútbol. En la noche. Adios amigos. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Du tar dette til nye høyder du Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 B2; Eirzik og Danielzu snakker vi kamper i natt? Jeg er rimelig lei meg for at jeg valgte Barcelona da, nå som jeg endelig har funnet et lag jeg nærmest aldri taper med, Internazionale. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Blir drit i neste cup da for deg når vi begynner med maks 4 stjernerslag... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg er rimelig god med 4-stjernerslag så det går helt fint Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Er det noen gode 4 stjernes lag? noen kjente lag for å seier det litt enklere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Eg skal bruke Deportivo tenker eg... liten forkjærlighet for de, med spillere som Diego Tristan og Valeron Selv om ikke alle er der lenger. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Tror maks fire stjerner blir stas! Velger nok Olympiakos eller Udinese Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Noen i gruppen min som kan spille nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå